  • 1. Data: 2006-03-17 15:55:48
    Temat: Rozwiązanie sprawy zablokowanej gotówki (wpłatomat mBank - Szczecin)
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.com.pl>

    W poniedziałek wpłacaliśmy z TŻ całą naszą gotówkę, we wpłatomacie
    mBank. Pieniądze wciagnęło, potwierdzenia nie wydało, napisało bład
    systemu. Mam 2 dzieci, kasa "w powietrzu".

    Ponieważ sprawa była lekko gardłowa, a mBankowi było niespieszno (migali
    sie od dania odpowiedzi, nie chcieli połaczyć z kimś ważniejszym niż
    telefonistki na infolinii), powiadomiłem wczoraj wieczór trochę gazet,
    TVP, Radia, dziś rozgrzał mi się telefon, odwiedzali jacyś
    fotoreporterzy w domu, a mBank po południu nawiedził mnie (a dokładniej
    moją TŻ) głosem rzeczniczki prasowej, która obiecała zwrot pieniędzy w
    ciągu 2 godzin - słowa dotrzymała. TVP chciała zrobić sprawę do gł.
    wydania Wiadomości, ale jak się okazało że już po zawodach to
    odstąpili... Najbardziej pomógł mi "FAKT", wiec dzięki im!!!

    Dokładniej, jak na razie mBank zwrócił 1470zł z ogólnej kwoty 1510zł
    wpłacanej. Na pozostałe 40zł zrobiliśmy reklamacje, bo jak nas
    poinformowano, mogły się wkręcić w maszynę...

    Te 40 zł już nie jest takie pilne, najważniejsze że rachunki popłacone,
    bo TPSA, czy Gazownia, i ZE nie zrozumieją sytuacji :(

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: a...@o...pl t...@o...pl

  • 2. Data: 2006-03-17 16:02:18
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał w wiadomości
    > W poniedziałek wpłacaliśmy z TŻ całą naszą gotówkę, we wpłatomacie
    > mBank. Pieniądze wciagnęło, potwierdzenia nie wydało, napisało bład
    > systemu. Mam 2 dzieci, kasa "w powietrzu".

    Tak troszeczkę OT - podziwiam Twoją i Twojej TŻ lekkomyślność w zarządzaniu
    pieniędzmi - CAŁĄ posiadaną gotówkę zawierzać maszynie?

  • 3. Data: 2006-03-17 16:38:12
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 Mar 2006 16:55:48 +0100, w <dvem6q$31g$1@atlantis.news.tpi.pl>, TBL aka
    TLZ <t...@w...info.com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > wydania Wiadomości, ale jak się okazało że już po zawodach to
    > odstąpili... Najbardziej pomógł mi "FAKT", wiec dzięki im!!!

    O kurcze jak fajnie :). Podaj mi na priva telefon, może ich zainteresuje mój
    problem (brak rozpatrzenia reklamacji od 24.XII).

  • 4. Data: 2006-03-17 23:31:41
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Glenn napisał(a):
    > Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak troszeczkę OT - podziwiam Twoją i Twojej TŻ lekkomyślność w zarządzaniu
    > pieniędzmi - CAŁĄ posiadaną gotówkę zawierzać maszynie?

    Do tej pory NIE BYŁO z tą maszyną żadnego problemu! Ale teraz wiem, wolę
    zapłacić te 2-3zł prowizji w agencji PKO BP i miec na 2 dzień dopiero
    kasę, ale do wpłatomatu nie pójdę, nawet jakbym miał tylko 10zł wpłacić!

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: a...@o...pl t...@o...pl

  • 5. Data: 2006-03-18 09:59:53
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    TBL aka TLZ napisał(a):
    > W poniedziałek wpłacaliśmy z TŻ całą naszą gotówkę, we wpłatomacie
    > mBank. Pieniądze wciagnęło, potwierdzenia nie wydało, napisało bład
    > systemu. Mam 2 dzieci, kasa "w powietrzu".

    http://www.glosszczecinski.com.pl/apps/pbcs.dll/arti
    cle?AID=/20060318/MAIN/60318001

    --
    TLZ, Harvesterkom polecam adresy spamerów: t...@o...pl,
    a...@o...pl

  • 6. Data: 2006-03-18 18:31:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "TLZ" <t...@w...info.com.pl> wrote in message

    http://www.glosszczecinski.com.pl/apps/pbcs.dll/arti
    cle?AID=/20060318/MAIN/60318001

    To ta sama gazetka, ktora odkryla wielkie wlamanie do banku przez internet?
    ;)
    Placa chociaz cos za takie informacje?

    MK

  • 7. Data: 2006-03-18 19:02:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W poniedziałek wpłacaliśmy z TŻ całą naszą gotówkę, we wpłatomacie
    > mBank. Pieniądze wciagnęło ... Mam 2 dzieci, kasa "w powietrzu".

    A co do tego mają dzieci, je też wciągnęło?;-)

    > Ponieważ sprawa była lekko gardłowa, a mBankowi było niespieszno ...
    > powiadomiłem wczoraj wieczór trochę gazet, TVP, Radia ...,

    Pieniacz, normalny pieniacz ...

    > a mBank po południu nawiedził mnie (a dokładniej moją TŻ)
    > głosem rzeczniczki prasowej, która obiecała zwrot pieniędzy w
    > ciągu 2 godzin - słowa dotrzymała.

    ... i cholera takie czasy, że trzeba być pieniaczem, tupeciarzem
    żeby sprawnie załatwić najprostszą zdawałoby się rzecz pod słońcem :(
    Najsmutniejsze jest to, że nic się nie zmieni, cała reszta klientów,
    która nie chce bądź nie potrafi się pienić,
    dalej będzie czekać wieki na rozpatrzenie reklamacji...

    > TVP chciała zrobić sprawę do gł. wydania Wiadomości ...
    > Najbardziej pomógł mi "FAKT", wiec dzięki im!!!

    Taaa, media to potęga ...
    czasem nawet ze szmatławca jest jakiś pożytek.

    Spójrzmy jeszcze na urywki z gazety:
    "To były nasze wszystkie oszczędności - mówi pan Tomasz. - Mamy dwoje
    małych dzieci. Jak wytłumaczyć im, że nie dostaną mleka czy jedzenia?"

    To akurat bardzo proste - głupotą rodziców,
    trzeba być niespełna rozumu, żeby wszystkie swoje oszczędności
    wetkać w otwór maszyny nie zostawiając sobie nawet 'na mleko'

    "Sytuacja państwa Lamów stała się dramatyczna ... Mija czwarty dzień
    od wniesienia reklamacji, a my nie mamy za co kupić jedzenia i reszty
    potrzebnych do życia rzeczy."

    Olaboga, dramat, tragedia ... z własnej głupoty przymierają głodem!
    Żałosne, wielkie halo z niczego, sensacja dla medialnych hien ...
    Dziennikarstwo zeszło na psy ...
    ( "TVP chciała zrobić sprawę do gł. wydania Wiadomości,
      ale jak się okazało że już po zawodach to odstąpili... ")
    Po zawodach?
    Bo w jednym przypadku na tysiąc ktoś odzyskał
    w miarę sprawnie swoje pieniądze?
    Po zawodach byłoby wtedy, gdyby załatwiono sprawę systemowo
    i udało się zmusić bank do zmiany durnej, karygodnej prcedury.
    Tylko po co?
    Żeby znów, za jakiś czas, jakiś dziennikarzyna nie mógł
    napisać kolejnego melodramatycznego newsa na trzecią stronę?

    ps.
    nie wierzę, że Tomek byłby faktycznie tak głupi,
    żeby, niemal na drugi dzień po wpłacie nie mieć nawet 'na mleko',
    a mBankowi stanowczo się należało za lekceważenie klientów.
    Teraz przynajmniej wiadomo, że w razie problemów
    trzeba go 'poszczuć szmatławcem' a najlepiej kilkoma na raz ...

  • 8. Data: 2006-03-20 18:27:23
    Od: a...@p...onet.pl

    Wpłacając pieniądze w bankomacie trzeba się liczyć z możliwością awarii
    maszyny, a przede wszystkim zapoznać się z obsługą wpłatomatu. A 30 dniowy
    okres rozpatrywania reklamacji to standard. Z doświadczenia wiem, że zwykle
    realizacja rozpatrzebnia reklamacji w mBanku jest kilkudniowa.

  • 9. Data: 2006-03-21 19:12:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 Mar 2006 17:38:12 +0100, w
    <1...@4...com>, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

    > O kurcze jak fajnie :). Podaj mi na priva telefon, może ich zainteresuje mój
    > problem (brak rozpatrzenia reklamacji od 24.XII).

    Informuję grupę, że Fakt faktycznie pomaga :)). Sprawę nierozwiązywalną od
    21.XII udało się nagle rozwiązać w jeden dzień :]

  • 10. Data: 2006-03-21 19:20:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Mar 2006 20:12:31 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > Informuję grupę, że Fakt faktycznie pomaga :)). Sprawę nierozwiązywalną od
    > 21.XII udało się nagle rozwiązać w jeden dzień :]

    Smutne :-(
    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.