    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankowe tsunami
    Date: Thu, 09 Apr 2009 15:08:57 +0200

    http://gielda.onet.pl/0,1949869,wiadomosci.html

    Do Polski nadciąga bankowe tsunami.

    Tekst zawiera interesującą konkluzję : banki nie mają pieniędzy gdyż nie
    zarabiają tj. nie udzielają kredytów. Dalej czytamy, że : "niektóre
    banki, by przetrwać, będą musiały mocno zwijać akcję kredytową". Czyli
    kompletnie już nic nie zarobią, chyba że na tych śmiesznych opłatach za
    prowadzenie rachunków (których ja dla zasady mam zamiar unikać za
    wszelką cenę), no co się jednak raczej nie zanosi, bo pewne banki opłat
    na pewno za to nie wprowadzą, bo jest to ich jedyna zaleta (mBank).

    A podobno u nas sektor bankowy ma się nieźle. Stawiacie, że kto pierwszy
    padnie/zostanie przejęty ?

    --
    Mithos