eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowe tsunamiRe: Bankowe tsunami
  • Data: 2009-04-10 09:46:14
    Temat: Re: Bankowe tsunami
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:871vs0g8s6.fsf@kjonca.kjonca...
    >> Mamy. Co ważniejsze, więksszość tych oddziałów można by spokojnie
    >> zamknąć i wstawić na to miejsce wpłatomaty lub wielofunkcyjne
    >> terminale. I wyszłoby na to samo z punktu widzenia klienta.
    >> Ale niestety taka maszynka nie wciśnie emerytce KK czy funduszu akcji.
    >
    > Po wielu latach obcowania z bankami internetowymi, gdy zebrałem mnóstwo
    > doświadczeń polegających na czasochłonnej telefonicznej i listownej
    > komunikacji porównywalnej z pisaniem na Berdyczów, ja wolę pójść do oddziału
    > i załatwić swoje sprawy od ręki.

    A ja jakoś nie widzę różnicy. Poza może mbankiem, który jest klasą samą
    dla siebie :)


    > Ostatnio przerzuciłem się na marmurki i jestem zadowolony. Bieżący dostęp
    > internetowy tak, ale do spraw papierowych musi być blisko oddział :)

    I do kompletowania dokumentacji kredytowej.

    KJ


    --
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1