  • Data: 2009-04-10 08:47:00
    Temat: Re: Bankowe tsunami
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:grmvdp$8tv$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie macie wrażenia, że w centrach miast banki są na każdym rogu? Nie za
    > dużo tego?

    Mamy. Co gorsza te oddziały to tylko pic na wodę, bo wszelkie ważniejsze
    decyzje podejmowane są na szczeblach centralnych. A w oddziale to można
    sobie najwyżej popitolić o dupie Maryni, zapoznać się z nową ofertą i tyle.
    Obsługa jest najczęściej na tak żenującym poziomie, że naprawdę dziwię się
    jak można płacić takim ludziom za ich brak wiedzy i kompetencji. Nie
    zapomnę, jak 2 lata temu, ja, zwykły klient z ulicy tłumaczyłem dziewczynie
    (młoda siksa, świeżo po szkole) z obsługi czym są raty równe, malejące i
    rosnące, bo się wściekle upierała, że skoro oni (PKO BP) oferują raty
    równe, to ja mam to rozumieć, jako stałą, dożywotnią wysokość tejże raty
    (czyli 1000 zł teraz i 1000 zł za 30 lat ;-). A sposobu oprocentowania
    kredytu WIBOR+marża w ogóle nie była w stanie pojąć. Miałem nieodparte
    wrażenie, że słowo "WIBOR" usłyszała wtedy po raz pierwszy w życiu.