  • 1. Data: 2009-07-21 19:27:44
    Temat: Bankructow biura podrozy a platnosc KK
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Z archiwum wynika, ze w przypadku bankructwa
    tanich lini AirPolonia kto za bilet zaplacil karta a nie
    polecial ten dostal bezbolesnie zwrot pieniedzy na karte
    po zlozeniu reklamacji w banku.
    A kto przelewem to mial duzo mniej szczescia.
    A co w przypadku bankructwa biura podrozy?
    Czy tak samo moznaby reklamowac w banku
    taka platnosc i bank ja uzna poniewaz usluga nie
    zostala wykonana?
    Jakie znaczenie bedzie tu mialo miejsce zaplaty
    w 'realnym' biurze podrozy a platnosc internetowa?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-07-21 19:37:35
    Temat: Re: Bankructow biura podrozy a platnosc KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
    > A co w przypadku bankructwa biura podrozy?
    > Czy tak samo moznaby reklamowac w banku
    > taka platnosc i bank ja uzna poniewaz usluga nie
    > zostala wykonana?

    Można.

    > Jakie znaczenie bedzie tu mialo miejsce zaplaty
    > w 'realnym' biurze podrozy a platnosc internetowa?

    Żadne.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-07-22 05:11:38
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:
    > Można.

    Z pewnością można jeśli biuro zbankrutowało jeszcze przed wyjazdem -
    wtedy niewątpliwie usługa nie została wykonana. Natomiast jeśli ktoś w
    wyniku bankructwa utknął w Egipcie, to można argumentować, że usługa
    została wykonana w sposób nienależyty - a w takim wypadku uznanie
    reklamacji stoi pod znakiem zapytania. Poszkodowanemu przysługuje raczej
    roszczenie cywilne. :-(

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-07-22 05:47:30
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > została wykonana w sposób nienależyty - a w takim wypadku uznanie
    > reklamacji stoi pod znakiem zapytania. Poszkodowanemu przysługuje raczej

    popieram taką argumentacje

    co nie zmienia faktu że w obecnej sytuacji lepiej kupić wycieczkę płacąc kartą
    zresztą to samo tyczy się biletów lotniczych