  • 1. Data: 2009-10-28 19:31:02
    Temat: Bariera przełamana- cd
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade"

    > bariera psychologiczna jak najbardziej. Inwestorzy bardzo czesto
    > przykladaja
    > wage do okraglych poziomow chocby nie mialo to najmniejszego wplywu na
    > fundamenty oraz technike. Nie wiem czemu szukasz dziury w calym.

    Czy teraz rozumiesz i widzisz, ze 10k to nie bylo byle co?

    Pzdr
    RL

  • 2. Data: 2009-10-28 19:44:09
    Temat: Re: Bariera przełamana- cd
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert Krassowski. Alkortrade <s...@a...biz> napisał(a):

    > Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade"

    > Czy teraz rozumiesz i widzisz, ze 10k to nie bylo byle co?
    >
    > Pzdr
    > RL

    Owszem, w tym sensie masz rację. To była bariera dla ostatnich niedowiarków,
    że to hossa :).

    Mimo wszystko wydaje mi się, że to nie koniec jeszcze (mogę się mylić), i
    warto szukać poziomów wsparcia

    kc

  • 3. Data: 2009-10-28 19:54:46
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Moj system na akcjach dal mi dzisiaj jeden sygnal sprzedazy i 3 sygnaly
    kupna (jeszcze nie wiadomo czy kupno jutro sie zrealizuje). Wiec ja
    raczej ciagle obstawiam wzrosty. Poza tym 54% spolek przez ostatni rok
    wzroslo - raczej pozytywny sygnal.

  • 4. Data: 2009-10-28 20:01:49
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mimo wszystko wydaje mi się, że to nie koniec jeszcze (mogę się mylić), i
    > warto szukać poziomów wsparcia
    >
    > kc

    Ale nie bierz moich prognoz serio. W konkursie Dietera z maja typowałem
    zamknięcie Wigu w dn 30.10.2009 na 34720 pkt, dziś - 38330 pkt. Prawie 4000
    pkt off target i tylko 2 sesje.

    kc

  • 5. Data: 2009-10-28 20:15:38
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-10-2009 o 20:54:46 Gonzo <g...@n...nn> napisał(a):

> [...]
    > kupna (jeszcze nie wiadomo czy kupno jutro sie zrealizuje). Wiec ja
    > raczej ciagle obstawiam wzrosty. Poza tym 54% spolek przez ostatni rok

    jeden ze scenariszy to odbicie wkrótce, linie wsparcia blisko.
    Inny to przebicie. Mam podobne zdanie.
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2009-10-28 21:36:16
    Od: macieks <m...@g...com>

    Korekta jest już faktem. Na wszystkich głównych rynkach. Kwestia czasu
    i zasięgu.
    Na początek obstawiam wariant czerwcowy. Ok - 15%.
    To by znaczyło przedział 2000-2100.

    Lop ok 100K, znaczy się rynek zatankował :) Któraś strona musi
    odpuścić.