  • 1. Data: 2005-03-04 17:28:38
    Temat: BePeHaHaHa błazeneda maksymalna
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    Miałem u nich karte kredytowa plaska z limitem 3000 jakos tak od 11/03.
    Ostatnio była słynna promocja 116 dni i złozylem sobie wniosek o wypuklego
    Silvera. Przysłali z limitem 3500 PLN. Odebralem PIN i uzywam do dzis. Po
    drodze jakos wznowili plaszczaki i pobrali za to stosowne oplaty
    (pomniejszone stosownie za stosowne obroty :) ). Reasumujac w okresie 09/04
    do 02/05 miałem dwie karty z sumarycznym limitem 6500 PLN (i zasadniczo
    nadal mam dwie :) )
    Dzisiaj przypadkiem przejezdalem kolo banku, wydawcy karty wypuklej i w
    ramach dbania o lasy i ogolnie o ekologie (plastik nipotrzebny, wyciagi
    podwojne) postanowilem zrezygnowac z plaszczakow i podniesc limit na KK
    Silver do 6500 PLN. Tu warto dodac, ze w tym banku smialo patrzacym w
    przyszlosc taka operacje mozna wykonac tylko w oddziale prowadzacym KK -
    dowiadywalem sie o to dwukrotnie, w dwoch roznych zrodlach :))))))
    I czego sie dowiedzialem ??! Dowiedzialem sie, ze mi podobno nie przysluguja
    plaszczaki od momentu wydania Silver'a :))) Probowalem negocjowac, nawet na
    wyzszym szczeblu niz (nie)dysponentka, ale twardo twierdza, że nie bo nie.
    Probowalem sie dowiedziec, ze skoro nie przysluguja to dlaczego je
    _wznowili_ i _pobrali_ _oplate_ ? System wznowił.... normalnie jak w
    matrixie :)

    Jakie sie z tej historyjki rysuja wnioski:

    (1) Te wszyskie BIK, rubryki na wnioskach: 'karty posiadane w innych
    bankach', kontrole zdolnosci kredytowej to jedna wielka fikcja skoro
    BePeHaHaHa nie jest w stanie sprawnie zapanowac nad wydawanymi przez
    _siebie_ kartami jednemu klientowi, skatalogowanemu pod jednym numerem CIF

    (2) Jestem starasznie ciekaw na jakiej podstawie i w jaki sposob zabiora mi
    plaszczaki ? I na podstawie, ktorego punktu regulaminu rozwiaza umowe
    kredytowa? Wstepnie sie niestety nie dowiedzialem. . Zaproponowano mi
    jedynie napisanie pisemka, że zrzekam sie plaszczaków - co oczywiscie
    skwitowalem gromkim smiechem. Podobno i tak bank zastrzeze wkrotce -
    pozyjemy zobaczymy...

    (3) Wszystko wskazuje na to, że trzeba bedzie w trzecim oddziale banku
    wypelnic wniosek o przyznanie karty na podstawie przeniesienia z innego
    banku :) I tak sie nie połapia...

    Oj bedzie sie działo....

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2005-03-04 18:24:53
    Temat: Re: BePeHaHaHa błazeneda maksymalna
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Bo promocja, to promocja :-)

    Ja też dostałem kilka lat temu z limitem, który mi wystarczał. Ale że robiłem
    jakąś serię większy zakupów, to chciałem sobie potem podwyższyć jako stary,
    zawsze spłacający na czas (wiem, że to dla nich raczej wada) klient tudzież
    posiadacz Sezama od wieków.
    Nie dali - mieli prawo - jakoś to przełknąłem.
    Ale pani dysponentka popatrzyła na mnie, zrobiła pobłażliwą minę i powiedziała:
    "Właściwie to nawet tyle, ile Pan ma się Panu nie należy", ale podania o
    zmniejszenie nie kazali pisać :-)

    Jacek