  • 1. Data: 2005-03-04 16:47:07
    Temat: uwaga na wplatomaty mbanku :)
    Od: Maly Rozowy Prosiaczek <m...@p...fm>

    Dzis w M1 w Markach bylem swiadkiem sceny, jak zachlanny wplatomat mbanku
    pozera kase. Przyjechal serwis, rozebral pudlo, czesc kasy wydlubal
    spomiedzy tego zatrzesienia rolek i ludziom oddal, a reszty stwierdzil ze
    nie moze, bo dostala sie juz za daleko. Na sugestie klientow, ze musza miec
    te pieniadze dzis na koncie doradzil wysmazenie podania do centrali.
    Kierownik tego straganu tez nic nie byl w stanie powiedziec, ale on wogole
    byl wyjatkowo kompetentna osoba, niesmialo sie usmiechal i kiedy tam
    stalem, kazdej osobie, ktora przychodzila z jakims pytaniem, odpowiadal
    "nie wiem" lub podobnie. Mialem nadzieje, ze naprawia pudlo i bede mogl
    wplacic pieniadze, ale jak to wszystko sobie poogladalem, stwierdzilem ze
    moze lepiej na razie zostawic ja w portfelu... ah ta technika :)

  • 2. Data: 2005-03-04 18:36:41
    Temat: Re: uwaga na wplatomaty mbanku :)
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Uzytkownik "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci
    > Dzis w M1 w Markach bylem swiadkiem sceny, jak zachlanny wplatomat mbanku
    > pozera kase.

    od kiedy w markach jest wplatomat??? jeszcze niedawno nic takiego nie bylo.

  • 3. Data: 2005-03-04 19:00:41
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    > byl wyjatkowo kompetentna osoba, niesmialo sie usmiechal i kiedy tam
    > stalem, kazdej osobie, ktora przychodzila z jakims pytaniem, odpowiadal

    :-))
    bardzo ladne prosiaczku
    ciekawe, czy gazetowo mbankowo niesmiala rzeczniczka prasowa tegoz
    straganiku zareaguje :-)) inaczej niz ww pomówiony

  • 4. Data: 2005-03-04 19:33:31
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:4228aaab$0$1372$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Uzytkownik "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci
    >
    > od kiedy w markach jest wplatomat??? jeszcze niedawno nic takiego nie
    bylo.

    nie wazne od kiedy, wazne jak dlugo bedzie

  • 5. Data: 2005-03-07 10:00:31
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Dnia 2005-03-04 19:36, Pan/Pani Ruua napisał(a) co następuje:
    > Uzytkownik "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > od kiedy w markach jest wplatomat??? jeszcze niedawno nic takiego nie bylo.

    Wpłatomat jest od dobrych 4 miesięcy.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair