  • 1. Data: 2004-12-14 23:05:49
    Temat: Re: BePeHahaha mnie chyba pokochal
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > Tym to by się zemścili, bo tam zdaje się kubeczek cytrynowego soku trzeba
    > wypić ;-)

    Dobrze, że nie cykuty ;-)

  • 2. Data: 2004-12-15 19:48:00
    Temat: BePeHahaha mnie chyba pokochal
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Wyciagam dzisiaj list ze skrzynki. Z tajemniczego adresu przyszedl.
    Mysle sobie pewnie karta z BePeHahahaha, tylko ki diabel, bo konto mam
    od pol roku i z moja karta wszystko OK. A nic wiecej od mojego
    ulubionego banku nie chcialem, zeby niepotrzebnie nie trudzic
    zapracowanych smiertelnie pracownikow.

    W srodku fejkowa bursztynowa karta kredytowa i teksty w stylu: "Jako
    jednemu z najlepszych Klientow pragniemy zaoferowac Panu wyjatkwy
    prezent...". "Jako *wyjatkowy* Klient nie musi Pan przedstawiac zadnych
    dodatkowych dokumentow!". I tak dalej.

    Wszystko dobrze, ale moja zdolnosc kredytowa na zdrowy rozum jest zerowa:
    - zadeklarowalem wplywy 100 zl miesiecznie i tego nie przestrzegam (na
    konto wpada kilka tysiecy raz na kilka miesiecy),
    - powiedzialem im wyraznie, ze nigdzie nie jestem zatrudniony i dopiero
    mam zamiar otworzyc firme (szczery do bolu jestem),
    - jak kasa wpada na konto, to dosyc szybko wypada, bo rozkrecam nowy
    biznes i mam wydatki (konto nie jest firmowe, bo firmy jeszcze nie
    zarejestrowalem),
    - pare razy machnalem debet, bo albo system glupial i pozwalal zaplacic
    karta wiecej niz bylo mozna, albo na koncie bylo pusto, a oplaty nie zajace.

    Moze skumali, ze sie aktywnie udzielam na ich temat na pbb i postanowili
    mnie nagrodzic? ;-))))

    Swoja droga ciekawe jaki limit mi przyznali. Karta jest mi niepotrzebna,
    ale chyba pojde do oddzialu i z czystej ciekawosci sprawdze ile jestem
    dla nich warty jako _wyjatkowy_ i _jeden_z_najlepszych_ klientow.

    Bartol

    ps. Cos w tym wszystkim jest. Millenium samo z siebie podwyzszylo mi
    kredyt na karcie 3-krotnie.

  • 3. Data: 2004-12-15 20:05:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > sprawdze ile jestem
    > dla nich warty jako _wyjatkowy_ i _jeden_z_najlepszych_ klientow.

    Jeszcze na to nie wpadłeś? A taki niby inteligentny chłopiec ;-) To jest
    Bartolu wynagrodzenie za wymyslenie nowej nazwy banku i jej wytrwałe
    promowanie ;-) Jak im logo jeszcze machniesz, to dostaniesz złotą ;-)

  • 4. Data: 2004-12-15 20:08:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-15 21:05, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 5. Data: 2004-12-15 20:10:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

  • 6. Data: 2004-12-16 08:37:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dobrze, że nie cykuty ;-)

    Cykutę Bartol już wypił - o to postarałam się swego czasu ja i Jaki ;-)
    Czasem na grupie pojawia się więc już tylko Duch Bartola ;-)

  • 7. Data: 2004-12-16 10:24:51
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisała:

    > Cykutę Bartol już wypił - o to postarałam się swego czasu ja i Jaki ;-)
    > Czasem na grupie pojawia się więc już tylko Duch Bartola ;-)

    Po kilku tygodniach nieobecności w Polsce wracam do lektury pl.biznes.banki
    a tu tematyka się nie zmieniła i nadal błąka się Duch Bartola. Jak miło.
    Gdyby jeszcze było tak ciepło jak wczoraj w Lizbonie - słonecznie i 17st. C,
    to bym już na nic nie narzekał.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 8. Data: 2004-12-16 10:47:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Jeszcze na to nie wpadłeś? A taki niby inteligentny chłopiec ;-) To jest
    > Bartolu wynagrodzenie za wymyslenie nowej nazwy banku i jej wytrwałe
    > promowanie ;-) Jak im logo jeszcze machniesz, to dostaniesz złotą ;-)

    Wszystko pieknie, zastanawiam sie tylko jak przy ich zaawansowaniu
    technologicznym wpadli na to, ze ja to ja. ;-)

    Bartol

  • 9. Data: 2004-12-16 10:48:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > I Order Uśmiechu na dokładkę!

    Yo! Koniecznie!

    Bartol

  • 10. Data: 2004-12-16 10:48:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Cykutę Bartol już wypił - o to postarałam się swego czasu ja i Jaki ;-)
    > Czasem na grupie pojawia się więc już tylko Duch Bartola ;-)

    Eeeee, Bartol zyje i ma sie dobrze, cholera.

    Fajny Duch Bartola