  • 1. Data: 2004-12-14 23:10:13
    Temat: Re: reklamacja transakcji karty kredytowej
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Paweł napisał:
    > Po miesiacu od otrzymania wyciagu z KK, zauwazylem podejrzana
    > transakcje, minelo juz 14 dni ... ktore mialem niby w regulaminie. Czy
    > moge jeszcze cokolwiek zareklamowac. Nacieli mnie na pare stówek...
    > Bede wdzieczny za jakies info

    My tu na grupie też będziemy wdzięczny za "jakieś info" bo na razie nie
    podałeś żadnych szczegółów. Ani kto, ani gdzie, ani jak...

    K.

  • 3. Data: 2004-12-15 23:22:13
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Była to transakcja z firmy w ktorej naprawialem samochod do czerwca, a
    transakcja jest z listopada,
    suma jest identyczna z ta ktora zaplacilem kiedys.
    Mam szanse na reklamacje po terminie, ktory jest w regulaminie ?

    o.chomik...

  • 4. Data: 2004-12-15 23:34:36
    Od: "ktr" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > suma jest identyczna z ta ktora zaplacilem kiedys.
    > Mam szanse na reklamacje po terminie, ktory jest w regulaminie ?

    Moze napisz chociaz, w jakim banku ta karta.... bedzie prosciej odwolac sie
    do regulaminu, bo kazdy bank ma jednak inne zasady...

  • 5. Data: 2004-12-16 07:16:43
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 00:22:13 +0100, Paweł <p...@w...pl> napisał:

> [...]
    > suma jest identyczna z ta ktora zaplacilem kiedys.
    > Mam szanse na reklamacje po terminie, ktory jest w regulaminie ?

    A jesteś pewien że w czerwcu karta została obciążona tą kwotą? Może
    dopiero teraz transakcja zostałą rozliczona.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 6. Data: 2004-12-16 17:28:16
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    To ja sie podlacze pod temat:

    Zaplacilem za transakcje w internecie karta visa electron inteligo. Produkt
    za ktory zaplacilem to login i haslo do serwera gdzie moglbym sobie sciagnac
    interesujace mnie rzeczy. Nie otrzymalem niestety tego. Co robic ?
    Reklamowac w banku czy pozostaje mi tylko sprawa sadowa ? Odbylo sie to na
    niemieckiej stronie za posrednictwem tego banku http://www.clickbank.com/.
    Kwota nie jest duza (38 zl) ale jednak piechota nie chodzi. Doradzcie cos
    prosze.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2004-12-16 17:46:31
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Marcin" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kwota nie jest duza (38 zl) ale jednak piechota nie chodzi. Doradzcie cos

    tranzakcja ktora zawarles byla nielegalna, nie klopocz sie wiec sądem ! :-)

  • 8. Data: 2004-12-16 18:24:47
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > interesujace mnie rzeczy. Nie otrzymalem niestety tego. Co robic ?

    Zlozyc reklamacje w banku, ze zaplaciles a nie otrzymales tego za co
    placiles. Oczywiscie w terminie podanym na umowie o karte.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2004-12-16 18:30:31
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Krab napisal/a:

    > tranzakcja ktora zawarles byla nielegalna, nie klopocz sie wiec sądem !
    > :-)

    a cos wiecej na temat ? Zaintrygowales mnie zdeka ;)

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2004-12-19 19:27:08
    Od: Aegir <n...@t...cy>

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 18:28:16 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > Kwota nie jest duza (38 zl) ale jednak piechota nie chodzi. Doradzcie cos

    Czy masz na myśli jakiś płatny serwer news? Jeśli tak to prosze napisz
    który to