  • 21. Data: 2013-10-15 15:50:40
    Temat: Re: Będzie można wyłączyć zbliżeniówki
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 5 Oct 2013 17:05:37 +0200, Piotr Gałka napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> napisał w
    > wiadomości news:524fbadf$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zablokowałem. Nie zauważyłem żadnego utrudnienia w bankomatach.

    Bo bankomaty są praktycznie zawsze on-line.
    Spróbuj np. zapłacić w Rossmanie - tam mogą być problemy...

    A mBank z uporem kretyna zamiast wprowadzić uczciwe zasady, czyli blokadę
    offline po 3 transakcji bez PINu - kombinuje... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2013-10-15 16:50:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Bo bankomaty są praktycznie zawsze on-line.
    > Spróbuj np. zapłacić w Rossmanie - tam mogą być problemy...

    Po co mam próbować. Karty debetowej używam jedynie do wypłat z bankomatów i
    nie mam zamiaru tego zmieniać.

    Widzę, że inaczej jak kawa na ławę się nie da.
    Chodziło mi o pokazanie, że zdanie "jaki ma sens blokowanie transakcji
    off-line ? samemu sobie utrudniać funkcjonowanie ?" świadczy o postrzeganiu
    problemu wyłącznie przez pryzmat swoich własnych potrzeb i przyzwyczajeń.
    Aby zwrócić na to uwagę zaprezentowałem podejście tak samo ograniczone
    wyłącznie do moich potrzeb twierdząc, że po zablokowaniu "nie zauważyłem
    żadnego utrudnienia w bankomatach".

    Sądziłem że sens mojej wypowiedzi jest jasny - chodziło mi o to, że różni
    klienci mają różne potrzeby. Nie ma sensu dyskutowanie, że coś powinno być
    tak jak potrzebują ci czy tamci, a już szczególnie nie ma sensu wypowiadanie
    się tak jakby wszyscy mieli wyłącznie takie same potrzeby jak wypowiadający
    się. Powinno być tak, aby każdy miał możliwość ustawienia takich zasad jak
    mu pasują. Ja akurat chcę aby cały czas była kontrola uniemożliwiająca mi
    przypadkowe wejście w debet ze wszystkimi (nie wiem dokładnie jakimi) tego
    skutkami dlatego nie chcę transakcji off-line. Nie potrzebuję też korzystać
    w bankomacie z funkcji zbliżeniowej, a nie chcę, jakby mi przypadkiem ktoś
    buchnął kartę dowiedzieć się nagle, że mam się użerać z bankiem o kilka
    tysięcy nastukanych transakcji zbliżeniowych. Dlatego nie chcę też
    zbliżeniowości.
    Jak ktoś chce - proszę bardzo, jak nie - również. Tak powinno być.
    P.G.

  • 23. Data: 2013-10-16 00:24:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-15 15:50, Jacek Osiecki pisze:

    > Bo bankomaty są praktycznie zawsze on-line.
    > Spróbuj np. zapłacić w Rossmanie - tam mogą być problemy...

    Płaciłam nie raz-na pin

    --
    animka

  • 24. Data: 2014-04-01 22:14:20
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2013 08:19:56 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Najprościej chyba jednak spróbować zapłacić zbliżeniowo. :) Ciągle
    >
    > jeszcze łatwiej o terminal, niż o taki telefon :)
    >

    > Nie chcę reanimować flejma, ale podsumuję: Najskuteczniej wyłącza się PP
    >
    > robiąc dziurkę w odpowiednim miejscu karty. Miejsce należy znaleźć
    >
    > używając silnej latarki w ciemnym pomieszczeniu. Jednak - mam mieszane
    >
    > uczucia, czy lepiej płacić zbliżeniowo i nie narażać się na
    >
    > podglądnięcie PINu, zwłaszcza w sklepiku koło domu, gdzie robię zakupy
    >
    > 4x/tydz., czy jednak wyłączyć PP.
    >

    > --
    >

    > Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

    PIN zawsze można zmienić