  • 21. Data: 2011-06-17 15:28:47
    Temat: Re: Bezpieczna karta, jak?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 3:00 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > To tam jest detal... Mnie martwi np. to, że podam w jakimś Dzikim
    > Sklepie Zagranicznym numer karty raz, a oni se pościągają np. 20 razy
    > coś albo inne kwoty.

    możliwe.
    dlatego nalezy korzystać z kart kredytowych.
    wowczas sciągają bankowe, a nie twoje, a tobie bedzie zwisało, czy
    reklamację rozpatrują dzien, miesiac czy rok.

    karty debetowe to do wypłaty z bankomatu sie nadaja, a i to nie za często.

  • 22. Data: 2011-06-17 15:29:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 9:07 AM, Rysiek wrote:
    > -poszukaj banku który oferuje możliwość zdefiniowania subkonta.
    > -do tego subkonta zamawiasz kartę
    > -zasilasz subkonto odpowiednią kwotą
    > -realizujesz transakcję kartą
    > -kartę chowasz do szuflady
    > -czekasz na rozliczenie transakcji
    > -w zależności od planów na przyszłość likwidujesz kartę lub trzymasz ją
    > do następnej okazji

    taka sama wada jak kazdej innej karty dopiętej do twoich własnych pieniedzy.

  • 23. Data: 2011-06-17 15:45:51
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > muszę zapłacić przez internet w miejscu, któremu niekoniecznie ufam.

    Tylko ci się tak wydaje.
    Nie musisz.

    -- Sławek

  • 24. Data: 2011-06-17 16:57:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 17:28, witek pisze:
    > możliwe.
    > dlatego nalezy korzystać z kart kredytowych.
    > wowczas sciągają bankowe, a nie twoje, a tobie bedzie zwisało, czy
    > reklamację rozpatrują dzien, miesiac czy rok.

    No to mam kredytową, ale co mi to da, jak np. się pojawi nagle na
    rachunku wpis ,,Gorące Cipuszki Taiwan, abonament roczny $300''. Co
    zareklamuję? Bank uzna, że kliknąłem gdzieś w Gorącą Cipuszkę na
    Taiwańskiej stronie i już.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2011-06-17 17:20:02
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > rachunku wpis ,,Gorące Cipuszki Taiwan, abonament roczny $300''. Co
    > zareklamuję? Bank uzna, że kliknąłem gdzieś w Gorącą Cipuszkę na

    Może ja niedzisiejszy jezdem, ale wydaje mi się, że to bank musi Ci
    wtedy udowodnić, że to Ty kliknąłeś _i podałeś swój nr karty_.
    Hm?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 26. Data: 2011-06-17 18:27:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 11:57 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to mam kredytową, ale co mi to da, jak np. się pojawi nagle na
    > rachunku wpis ,,Gorące Cipuszki Taiwan, abonament roczny $300''. Co
    > zareklamuję?

    transakcję.

    > Bank uzna, że kliknąłem gdzieś w Gorącą Cipuszkę na
    > Taiwańskiej stronie i już.

    najpierw musiałby ci to udowodnić.
    Do czasu rozstrzygnięcia sporu kwota nie jest do spłaty, wiec sobie
    wisi. Ale to nie twoja kasa wisi tylko banku, w przeciwieństwie do karty
    debetowej.

  • 27. Data: 2011-06-17 20:28:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 19:20, Maruda pisze:

    > Może ja niedzisiejszy jezdem, ale wydaje mi się, że to bank musi Ci
    > wtedy udowodnić, że to Ty kliknąłeś _i podałeś swój nr karty_.
    > Hm?

    No po to się podaje numer i ten kod Ccostam. Bo jak inaczej? Znaczy
    mówisz, że mam iść teraz reklamować swoje transakcje wszystkie
    internetowe i dostanę zwrot kasy w ciemno?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2011-06-17 20:37:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 20:27, witek pisze:
    > najpierw musiałby ci to udowodnić.

    Czyli mogę się obkupić po uszy, a potem zareklamować i już?

    > Do czasu rozstrzygnięcia sporu kwota nie jest do spłaty, wiec sobie
    > wisi. Ale to nie twoja kasa wisi tylko banku, w przeciwieństwie do karty
    > debetowej.

    No i jak to Bank uzgadnia z Taiwańskim Producentem Cipuszek?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2011-06-17 21:34:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 3:28 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No po to się podaje numer i ten kod Ccostam. Bo jak inaczej? Znaczy
    > mówisz, że mam iść teraz reklamować swoje transakcje wszystkie
    > internetowe i dostanę zwrot kasy w ciemno?

    możesz spróbować
    jak ci sie nie uda bedziesz miał w papierach na 10 lat próbę wyłudzenia.

  • 30. Data: 2011-06-17 21:35:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 3:37 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli mogę się obkupić po uszy, a potem zareklamować i już?

    jak w poprzednim poście.
    mozesz. najwyzej bedziesz siedział.

    > No i jak to Bank uzgadnia z Taiwańskim Producentem Cipuszek?

    poprzez vise lub mastercard.
    nie martw sie poradza sobie.