  • 31. Data: 2011-06-17 21:49:28
    Temat: Re: Bezpieczna karta, jak?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.06.2011 20:27), witek wrote:

    > najpierw musiałby ci to udowodnić.
    > Do czasu rozstrzygnięcia sporu kwota nie jest do spłaty, wiec sobie wisi.

    Czy na pewno? Bo z tego co słyszałem to u nas tylko w Citi, a i to nie
    zawsze.

    p. m.

  • 32. Data: 2011-06-17 22:02:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 23:34, witek pisze:

    > możesz spróbować
    > jak ci sie nie uda bedziesz miał w papierach na 10 lat próbę wyłudzenia.

    Czyli jak bank uzna argumenty Gorącej Cipuni TW, to mogę się pożegnać
    nie tylko z kasą, ale i z pracą... No to zaiste genialne rozwiązanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 33. Data: 2011-06-17 22:03:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 23:35, witek pisze:
    > jak w poprzednim poście.
    > mozesz. najwyzej bedziesz siedział.

    Czyli twoje rozwiązanie jest Do Dupy. To już lepiej zapłacić $300 za
    abonamencik.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2011-06-17 23:33:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 4:49 PM, mvoicem wrote:

    > Czy na pewno? Bo z tego co słyszałem to u nas tylko w Citi, a i to nie
    > zawsze.
    >
    > p. m.

    na pewno, ale bez sądu raczej sie nie obędzie.

  • 35. Data: 2011-06-17 23:33:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 5:02 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli jak bank uzna argumenty Gorącej Cipuni TW, to mogę się pożegnać
    > nie tylko z kasą, ale i z pracą... No to zaiste genialne rozwiązanie.

    Nie. Jak sąd uzna.

  • 36. Data: 2011-06-18 01:06:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.06.2011 01:33), witek wrote:

    > na pewno, ale bez sądu raczej sie nie obędzie.

    Chodziło mi o warunkowe uznanie reklamowanej kwoty. Bo piszesz tak jakby
    to była reguła, a ja słyszałem że to raczej wyjątek.

    p. m.

  • 37. Data: 2011-06-18 02:17:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/17/2011 8:06 PM, mvoicem wrote:

    > Chodziło mi o warunkowe uznanie reklamowanej kwoty. Bo piszesz tak jakby
    > to była reguła, a ja słyszałem że to raczej wyjątek.
    >
    > p. m.

    nie zagladam do wszystkich regulaminow, ale zdaje sie, ze kwota sporna
    nie podlega spłacie do czasu wyjasnienia

    nawet wydaje mi sie, ze to gdzies jest odgornie zapisane

  • 38. Data: 2011-06-18 07:16:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.06.2011 04:17), witek wrote:
> [...]
    [...]
    > nie zagladam do wszystkich regulaminow, ale zdaje sie, ze kwota sporna
    > nie podlega spłacie do czasu wyjasnienia
    >
    > nawet wydaje mi sie, ze to gdzies jest odgornie zapisane

    Z lektury grupy odnoszę wrażenie wręcz odwrotne.

    Ty, popraw mnie jeżeli się mylę, jesteś za Wielką Wodą, więc możesz być
    skażony tamtą kulturą bankowości i ich podejściem do komsumenta. Tutaj
    mamy inaczej.

    p. m.

  • 39. Data: 2011-06-18 07:17:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No po to się podaje numer i ten kod Ccostam. Bo jak inaczej? Znaczy
    > mówisz, że mam iść teraz reklamować swoje transakcje wszystkie
    > internetowe i dostanę zwrot kasy w ciemno?

    Nie karmcie go już.

  • 40. Data: 2011-06-18 07:26:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.06.2011 01:33, witek pisze:

    > Nie. Jak sąd uzna.

    Czyli wracamy do punktu wyjścia, czyli poszukiwania narzędzia zapłaty,
    które nie niesie ryzyka tego rodzaju.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek