  • 41. Data: 2011-06-18 10:54:10
    Temat: Re: Bezpieczna karta, jak?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.06.2011 17:28, witek wrote:

    > możliwe.
    > dlatego nalezy korzystać z kart kredytowych.
    > wowczas sciągają bankowe, a nie twoje, a tobie bedzie zwisało, czy
    > reklamację rozpatrują dzien, miesiac czy rok.

    Przynajmniej tak mowi teoria, bo z praktyka roznie bywa.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 42. Data: 2011-06-18 12:51:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/18/2011 5:54 AM, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Przynajmniej tak mowi teoria, bo z praktyka roznie bywa.

    to znaczy co?

  • 43. Data: 2011-06-18 13:15:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > to znaczy co?

    Pewnie chodzi o to, że nie jest regułą dla kart kredytowych
    niespłacanie kwoty spornej.

  • 44. Data: 2011-06-18 13:19:53
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-18 15:15, cef pisze:

    > Pewnie chodzi o to, że nie jest regułą dla kart kredytowych
    > niespłacanie kwoty spornej.

    Dlatego trzeba mieć rozsądnie ustawiony limit zadłużenia, aby w razie
    czego dało się mimo wszystko to spłacić, a potem nap...ć się z bankiem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 45. Data: 2011-06-18 13:26:14
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 18.06.2011 14:51, witek wrote:

    > to znaczy co?

    To znaczy to, ze jak bank nie uzna twojego roszczenia, to wcale nie jest
    "tobie bedzie zwisalo, czy reklamacje rozpatruja dzien, miesiac, czy rok".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 46. Data: 2011-06-18 13:49:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Maruda wrote:

    > Dlatego trzeba mieć rozsądnie ustawiony limit zadłużenia, aby w razie
    > czego dało się mimo wszystko to spłacić, a potem nap...ć się z
    > bankiem.

    Ale wtedy nie widać róznicy
    w stosunku do reklamacji transakcji z debetowej.

  • 47. Data: 2011-06-18 21:01:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/18/2011 8:15 AM, cef wrote:

    > Pewnie chodzi o to, że nie jest regułą dla kart kredytowych
    > niespłacanie kwoty spornej.

    to należy znależć kartę, dla której to jest regułą.

  • 48. Data: 2011-06-18 21:03:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/18/2011 8:26 AM, Tomasz Chmielewski wrote:

    > To znaczy to, ze jak bank nie uzna twojego roszczenia, to wcale nie jest
    > "tobie bedzie zwisalo, czy reklamacje rozpatruja dzien, miesiac, czy rok".

    to potem jest sąd i kwota dalej jest sporna.

  • 49. Data: 2011-06-18 21:58:12
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 18.06.2011 23:03, witek wrote:

    > to potem jest sąd i kwota dalej jest sporna.

    To podobnie jak w przypadku karty debetowej.

    Bo tak juz jest, ze wiekszosc ludzi jednak nie trzyma karty kredytowej w
    zupelnie innym banku niz reszty pieniedzy - jest to zwyczajnie niewygodne.

    A jak ma sie karte kredytowa w tym samym banku, co jakies inne srodki -
    bank juz zadba o swoja "kwote sporna".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 50. Data: 2011-06-18 23:51:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/18/2011 4:58 PM, Tomasz Chmielewski wrote:

> [...]
    >
    > A jak ma sie karte kredytowa w tym samym banku, co jakies inne srodki -

    Nieprawda.
    jeśli to nie jest karta w jakiś sposób podpięta do konta, to bank nie ma
    nic do gadania i nie może sobie ściągnąć pieniędzy z konta.