  • 1. Data: 2013-05-14 14:37:57
    Temat: BgżOptima - oferta (nie)specjalna
    Od: luc <b...@g...de>

    Przy próbie przelewu na zewnątrz pojawił się znany już komunikat, by się z nimi
    skontaktować. To się skontaktowałem i dostałem takie coś:

    =======================
    Proponujemy Panu przekazanie większości swoich środków na specjalnie założony
    rachunek celowy ze stałym oprocentowaniem aż 5,4 % przez 3 miesiące.

    Żeby móc skorzystać z naszej propozycji - należy dokonać zakupu jednostek wybranego
    funduszu Skarbca (III Filar, Waga lub Akcja) w wysokości 20% swoich oszczędności.

    Pozostałą część - czterokrotność wartości zakupionych jednostek - umieścimy na
    rachunku celowym z oprocentowaniem stałym wynoszącym dla Pana aż 5,4 % w skali roku.

    Dodatkowym plusem tego rozwiązania jest to, iż w każdej chwili może Pan skorzystać ze
    środków umieszczonych na rachunku bez utraty należnych odsetek.
    Rachunek celowy zostanie zamknięty automatycznie po 3 miesiącach a środki na nim
    zgromadzone zasilą rachunek oszczędnościowy w BGŻOptima. Nasza oferta jest specjalna
    i nie łączy się z innymi produktami.

    Teraz, w celu skorzystania w promocji - prosimy o dokonanie zakupu jednostek Skarbca
    (III Filar, Waga lub Akcja) , a następnie kontakt z nami w celu aktywacji rachunku
    celowego.
    =======================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-05-14 19:32:40
    Temat: Re: BgżOptima - oferta (nie)specjalna
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    Skarbca (III Filar, Waga lub Akcja) , a następnie kontakt z nami w celu aktywacji

    III Filar to powinien być jakiś pieniężny, jakieś prowizje za nabycie
    jednostek?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-05-14 22:54:30
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu wtorek, 14 maja 2013 19:32:40 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > III Filar to powinien by� jaki� pieni�ny, jakie� prowizje za nabycie
    jednostek?

    1. Fundusz mieszany (do 50% akcje polskich spółek)
    2. Za nabycie i zbycie prowizji nie ma. Za zarządzanie 3% prowizji.

    Szczegóły: http://www.bgzoptima.pl/fundusze_inwestycyjne/wybor_
    funduszy/default.aspx

    Robert

  • 4. Data: 2013-05-15 06:48:43
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-14 22:54, quiris pisze:

    > 2. Za nabycie i zbycie prowizji nie ma. Za zarządzanie 3% prowizji.

    I to wyjaśnia dlaczego fundusze są wciskane przy każdej okazji. Ta
    prowizja jest "za nic". To jak zapłacenie facetowi, który otworzył sobie
    "szczękę" z np. napojami na parkingu pod Realem.

    Profesjonalni zarządzający są tak profesjonalni, jak z pana Zenka
    "złotej rączki" profesjonalista budowlaniec. Patrz SEB2 jesienią 2008r.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.