  • 1. Data: 2013-12-31 13:43:33
    Temat: Białoruś i kredyt
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Spiłem się mlekiem, stąd mój post o Białorusi był jakis taki offtopiczny?...

    Więc wtopię. ;)

    http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/1010949,Pu
    tin-przydzielil-Bialorusi-2-miliardy-dolarow-kredytu
    Putin przydzielił Białorusi 2 miliardy dolarów kredytu

    Teraz juz o kredycie jest!

    Ciekawe, dlaczego w dolarach, a nie w rublach?
    A dlaczego Białorusin Mickiewicz pisał w polskim języku:

    Litwo, Ojczyzno moja...

    -=-

    http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/1010954,Kr
    eml-zapowiada-Unia-Eurazjatycka-powstanie-za-rok
    Kreml zapowiada: Unia Eurazjatycka powstanie za rok

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-12-31 14:10:01
    Temat: Re: Białoruś i kredyt
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    to bardzo dobra wiadomość, bo z tymi euro cieciami to już ciężko
    wytrzymać... patrz sukces tusk i gronkiewicz...

  • 3. Data: 2013-12-31 21:07:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "inny punkt siedzenia..." l9ufnc$256$...@n...news.atman.pl

    http://www.polskieradio.pl/75/1738/Artykul/977092,Lu
    kaszenka-apeluje-nie-skupujcie-dolarow-w-kantorach
    Łukaszenka apeluje: nie skupujcie dolarów w kantorach

    Aleksander Łukaszenka wezwał Białorusinów, by nie wykupywali
    dolarów, euro i innych zagranicznych walut, zapewnił, że
    nie powinni obawiać się dewaluacji.

    Apeluje, nie zamyka w więzieniach tych, którzy kupują. ;)

    > to bardzo dobra wiadomość, bo z tymi euro cieciami to już ciężko wytrzymać... patrz
    sukces tusk i gronkiewicz...

    Oj, rzuć jakąś linką...

    -=-

    http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/1014181,-B
    ialorusini-skazani-za-szpiegostwo-na-rzecz-Litwy-Mie
    li-tworzyc-siatke-wywiadowcza-w-wojsku
    Białorusini skazani za szpiegostwo na rzecz Litwy. Mieli tworzyć siatkę wywiadowczą
    w wojsku

    Dwaj Białorusini zostali zatrzymani w 2012 roku, skazano ich na 10 i 8 lat
    więzienia.
    Jeden z nich to były wojskowy. Według KGB miał zbierać informacje o białoruskiej
    obronie lotniczej. Jeden z nich to były wojskowy, o drugim brak informacji.

    -=-

    http://natemat.pl/85117,max-kolonko-wzywa-do-rewizji
    -granic-chce-przylaczyc-do-polski-lwow-i-wilno-niech
    -nie-budzi-demonow
    Max Kolonko wzywa do rewizji granic - chce przyłączyć do Polski Lwów i Wilno.
    "Niech nie budzi demonów"

    Lwów mamy swoich -- w klatkach. A Kijów? Kijów nam dadzą na -- plecy.

    Mariusz Max Kolonko w najnowszym odcinku swojej MaxTV popuścił wodze
    fantazji i stwierdził, że tak jak możliwe stało się obalenie muru
    berlińskiego, tak też my Polacy możemy liczyć na upadek "muru
    wschodniej granicy" i odzyskanie Kresów. Przedstawił nawet
    kilkupunktowy plan, według którego polskie władzę powinny
    taką akcję przeprowadzić. Nie uwzględnił w nim jednak
    najważniejszego - że takie roszczenia to ryzyko otwartej
    wojny z sąsiadami, a szczególnie z ukraińskimi narodowcami.

    MMK nie 10 lat temu, ale niedawno (przed miesiącem) proponował drąg na osty...
    [czy jakoś podobnie -- Drang nach Osten?]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'