  • Data: 2009-02-24 11:15:42
    Temat: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam konto w mBanku i trochę już mi nie wystarcza. Myślałem o zmianie na coś
    powszechnie szanowanego i uznawanego za dobre, więc myślałem o BOŚ albo o
    ING. Ostatnio jednak wpadła mi w oko oferta Biura Maklerskiego Alior Banku.
    Warunki podobne jak w mBanku, ale mają NOL3, czyli to samo co w BOŚ, a jak
    to mówią, skoro jest to samo to po co przepłacać :) Dają też darmowo depesze
    PAP.

    Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z rachunkiem brokerskim w Alior
    Banku?
    Warto w to wchodzić?
    Jeśli nie to dlaczego?
    Co w zamian?