  • Data: 2009-02-25 12:36:53
    Temat: Re: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do NOLa - to chociaż nazwa programu jest taka sama to w każdym z biur
    > maklerskich jest on w jakimś stopniu inny. Przykładowo WBK i BOŚ maja
    > obsługę
    > zleceń w NOLu (oprocz przegladarki), w Bosiu jest dodatkowo wyciag online,
    > a w
    > WBK funkcja Nadaktywnosc rynku. Poza tym rozna jest ilość papierow w
    > zakladce,
    > w DDE i tez samych zakladek - moze sie ktos pochwali ile jest w Aliorze.

    Czy w BOŚ można konto w biurze maklerskim powiązać jakoś z dobrze
    oprocentowanym kontem?
    Jedną z zalet jaką dostrzegłem w Aliorze jest to, że środki są tam powiązane
    z kontem i jak nie mam ich w akcjach, to sobie leżą i procentują, a jak chcę
    coś kupić, to od razu mam je dostępne i nie muszę czekać dwa dni na przelew?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

    p.s.
    Rozumiem, że w BOŚ można składać zlecenia też przez www?
    Czy to jest jakaś prosta strona, którą obsłużę z tel. komórkowego?