  • 1. Data: 2005-11-08 10:11:32
    Temat: Biuro maklerskie - zagr. gieldy (jak?)
    Od: "Paweł Neugebauer" <p...@p...pl>

    Witam,

    Przez jaki polski bank z obsluga online (ew. niezalezne biuro maklerskie)
    mozna inwestowac na zagranicznych gieldach? Najchetniej bym widzial to tak,
    ze w danym banku mam konto (dodatkowo o paramterach o jakich mowilem kilka
    postow nizej) oraz moge inwestowac na zagr. gieldach...

    Podpowie ktos?

    Pozdr.PN

  • 2. Data: 2005-11-08 16:28:07
    Temat: Re: Biuro maklerskie - zagr. gieldy (jak?)
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "Paweł Neugebauer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    >
    > Przez jaki polski bank z obsluga online (ew. niezalezne biuro maklerskie)
    > mozna inwestowac na zagranicznych gieldach?

    moze zapytaj na pl.biznes.wgpw

    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2005-11-08 17:01:17
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > ze w danym banku mam konto (dodatkowo o paramterach o jakich mowilem kilka
    > postow nizej) oraz moge inwestowac na zagr. gieldach...

    Boje sie, ze z polskim bankiem moze byc klopot. Jezeli jednak dopuszczasz
    bank zagraniczny z mozliwoscia zalozenia konta z Polski i obsluga online, to
    mozliwosc taka daje www.openbank.es , ktory zreszta tez poelcalem
    odpowiadajac na zapytanie kilka postow nizej. Spelnia wiekszosc twoich
    warunkow oprocz darmowych wyplat z bankomatow (to znaczy sa, ale tylko w
    Hiszpanii), no i nie uznaje polskich zlotych.

  • 4. Data: 2005-11-09 20:40:00
    Od: "Tytus" <S...@...com>

> [...]
    > ze w danym banku mam konto (dodatkowo o paramterach o jakich mowilem kilka
    > postow nizej) oraz moge inwestowac na zagr. gieldach...

    zalezy w Co Cie interesuje inwestycja, jezeli tylko futures, to zobacz
    www.bossa.pl. Dobrze i na miejscu.

  • 5. Data: 2005-11-11 12:08:48
    Od: "Paweł Neugebauer" <p...@p...pl>

    Czesc,

> [...]

    > odpowiadajac na zapytanie kilka postow nizej. Spelnia wiekszosc twoich
    > warunkow oprocz darmowych wyplat z bankomatow (to znaczy sa, ale tylko w

    To brzmi dosc rozsadnie, sprawdze tylko koszty ew. przelewow zagranicznych
    (do polskiego banku). Czy znasz moze jakies inne banki, dajace podobne
    mozliwosci (zalozenie konta z Polski itd.).

    Dzieki za pomoc!

    Pozdrawiam.PN

  • 6. Data: 2005-11-11 13:41:42
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > To brzmi dosc rozsadnie, sprawdze tylko koszty ew. przelewow zagranicznych
    > (do polskiego banku). Czy znasz moze jakies inne banki, dajace podobne
    > mozliwosci (zalozenie konta z Polski itd.).

    Koszty przelewów zagranicznych w euro w ramach Unii Europejskiej, w tym do
    Polski, są zerowe. Osobiście sprawdzałem.

    Co do innych banków - trudno mi powiedzieć. Konto zakładałem jakieś półtora
    roku temu i wtedy openbank.es (który jeszcze wówczas nazywał się patagon.es)
    wygrał z innymi, które brałem pod uwagę o kilka długości, z uwagi na łtwość
    założenia konta z Polski, wysokie oprocentowanie środków, brak opłat za
    prowadzenie konta, bezpłatne przelewy, bezpłatną kartę wypukłą, dogodną
    obsługę przez internet. Jestem zadowolonym klientem i nie zamierzam sie
    przenosic. Ale moze przez te poltora roku cos sie zmienilo o pojawily sie
    jakies inne oferty.