eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBledna weryfikacja telefoniczna w SyncuBledna weryfikacja telefoniczna w Syncu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "kowtow" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu
    Date: Tue, 30 Oct 2012 16:18:07 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 8
    Message-ID: <508fefa7$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.9.164
    X-Trace: 1351610279 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26683 178.43.9.164:27368
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581725
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzwonila dzis do mnie Pani z synca z odpowiedzia na moja reklamacje i
    niestety mimo ze kilka razy juz podawalem swoje dane Dzis weryfikacja moich
    danych zostala odrzucona i nie dowiedzialem sie o wyniku reklamacji
    jaka jest dalsza procedura Czy bank spelnil swoj obowiazek i nic mi juz nie
    przekaze czy ewentualnie beda jeszce jakies proby nawiazania kontaktu badz
    odpowiedz na maila lub po przez system online


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1