  • Data: 2010-06-28 21:30:33
    Temat: Bolek i Olek już wiedzą jak zagłosują. A co zrobi Lolek????
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wszystkie szable Wałęsy na Komorowskiego"

    - Wszystkie szable Wałęsy na Komorowskiego. Dziś jest czas na
    negocjatora - tymi słowami były prezydent Lech Wałęsa w TVN24 w
    programie "Fakty po Faktach" opowiedział się za głosowaniem w wyborach
    prezydenckich na marszałka Sejmu.

    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/wszystkie-sz
    able-walesy-na-komorowskiego,1,3313066,aktualnosc.ht
    ml

    ------------------------
    "Kwaśniewski zdradził, na kogo odda swój głos w wyborach"

    - Będę głosował na Bronisława Komorowskiego. Tak zdecydowałem i pora
    najwyższa to powiedzieć. Zachęcam też do tego wszystkich polityków i
    wyborców lewicy. Komorowski jest dla mnie kandydatem, który gwarantuje,
    że będziemy mieli politykę przewidywalną i skuteczną. Ta stabilność jest
    dzisiaj wartością - powiedział w "Kropce nad i" na antenie TVN24
    Aleksander Kwaśniewski.

    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    ,1,3313061,aktualnosc.html

    Lolek! Nie kryj już się! Na kogo zagłosujesz? Bolek i Olek już
    odpowiedzieli, a ty nie!

    J.