  • Data: 2002-04-22 08:25:50
    Temat: Buczek to zwykly oszust??/
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z pl.biznes:

    "Chcialem przestrzec uzytkownikow sieci przed kolejnym naciagaczem i
    oszustem. Nazywa sie Jerzy Buczyński nr gg (3230892) i oferuje tworzenie
    programow. Zaoferowal sie ze napisze mi program w Delphi. Wplacilem na jego
    konto 200 zl za program ktory mial mi wyslac do 19.04 i nastepnie czlowiek
    zniknal, przestal pojawiac sie na gadu gadu i reagowac na moje maile.
    Nie dosyc ze narazil mnie na strate finansowa to mam w zwiazku z tym inne
    powazne konsekwencje nie dostarczenia tego programu. Dlatego uwazajcie i nie
    dajcie sie nabrac !!!!!!!!!"