  • 11. Data: 2009-07-15 11:36:04
    Temat: Re: CZy ktoś jutro kupuje akcje....?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Dars wrote:

    > bo ja nie :)

    Dziwna sprawa, bo niby pachnie korektą, ale amerykańskie futures na sporym
    plusie. Nie cierpię takich sytuacji.

  • 12. Data: 2009-07-15 12:03:23
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3kev4$oe2$1@news.onet.pl...

    > Dziwna sprawa, bo niby pachnie korektą, ale amerykańskie futures na sporym
    > plusie. Nie cierpię takich sytuacji.

    Bierz S-ki na maksa. Same plusy: trend spadkowy więc mała szansa wtopy,
    skończą Ci się wyrzuty sumienia, no i dowiesz się wreszcie kto traci na
    giełdzie :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 13. Data: 2009-07-15 12:07:06
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    flower wrote:

    > Bierz S-ki na maksa. Same plusy: trend spadkowy więc mała szansa wtopy,
    > skończą Ci się wyrzuty sumienia, no i dowiesz się wreszcie kto traci na
    > giełdzie :-)

    Hmm. I tak pewnie sporo może zależeć od wyników o 14:30.

  • 14. Data: 2009-07-15 13:32:37
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3kgp9$tbv$1@news.onet.pl...

    > Hmm. I tak pewnie sporo może zależeć od wyników o 14:30

    Wyniki dobre, jedziemy do góry.

  • 15. Data: 2009-07-15 13:34:49
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Fidelio wrote:

    > Wyniki dobre, jedziemy do góry.

    Dzisiaj chyba jeszcze tak.

  • 16. Data: 2009-07-15 13:47:45
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3klto$cc5$1@news.onet.pl...

    > Dzisiaj chyba jeszcze tak.

    Niech tylko Janki zamkną się tak jak się otworzyli mniej więcej to i na
    jutro paliwa do wzrostów starczy ;-)

  • 17. Data: 2009-07-15 13:57:28
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Fidelio wrote:

    > Niech tylko Janki zamkną się tak jak się otworzyli mniej więcej to i na
    > jutro paliwa do wzrostów starczy ;-)

    Hmm. To jest dla mnie jakiś fenomen. W sumie obiektywnie rzecz biorąc trudno
    mi znaleźć co leży u podstaw tych wzrostów. Np. dwa tygodnie temu pojawiały
    się dobre prognozy, ale one tylko powstrzymywały spadek. Skąd ten nagły
    zryw? Co więcej oczekiwania analityków nie są zbyt wygórowane, więc trudno
    się dziwić, że niektóre wskaźniki wypadają ponad prognozę. Co z tego, skoro
    nadal są na minusie? ;)

  • 18. Data: 2009-07-15 14:17:37
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3kn87$fj7$1@news.onet.pl...

> [...]
    pojawiały
    > się dobre prognozy, ale one tylko powstrzymywały spadek. Skąd ten nagły

    No panie, tym bardziej bierz S-ki :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 19. Data: 2009-07-15 14:27:47
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    flower wrote:

    > No panie, tym bardziej bierz S-ki :-)

    No ale co, korekty żadnej nie będzie? Już tak po prostu poleci w kosmos? ;P

    Tak btw. czy to może być luka ucieczkowa?

  • 20. Data: 2009-07-15 14:31:03
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 15 Lip, 15:57, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > się dziwić, że niektóre wskaźniki wypadają ponad prognozę. Co z tego, skoro

    Cały pic polega na tym, żeby nie myśleć dlaczego rośnie albo spada.
    Chce rynek rosnąć, to niech rośnie. Powtarzane w każdej książce: rynek
    ma zawsze rację; graj w to co widzisz, nie myślisz.

    A jakby USA na SP500 dorzuciły do 920 jeszcze 1-2 procenty, to jutro
    też będzie taka strzała. Tylko muszą ten opór przejść.
    pzdr