  • 1. Data: 2009-11-22 13:55:11
    Temat: CashBack bez granic
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Przyjalem kiedys do wiadomosci ze CashBack to usluga lokalna:

    "Z usługi Cash Back możesz korzystać w tysiącach miejsc w całej
    Polsce" - (ale nie poza nia?) - to BZWBK

    "Posiadacze KARTY debetowej nie będą mogli korzystać z usługi Visa
    cash back poza granicami Polski." - to mBank

    Dzisiaj zaskoczyl mnie Citi informacja:

    Produkty i usługi bankowe dostępne dla posiadaczy konta CitiOne
    Direct:
    [...]
    korzystać z wypłat Cash Back i wypłacać wygodnie gotówkę w kasach
    sklepów, aptek, stacji benzynowych, lub punktów usługowych - w Polsce,
    Niemczech i Wielkiej Brytanii - wszędzie tam, gdzie zobaczysz logo
    Maestro Cash Back.

    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=cition
    e_direct

    Shitty jest bardziej postepowy od innych bankow w Polsce czy MC/
    Maestro jest bardziej postepowe od Visa i stad ta roznica?

  • 2. Data: 2009-11-22 14:05:58
    Temat: Re: CashBack bez granic
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    bradley.st pisze:

    > http://www.online.citibank.pl/page.do?content=cition
    e_direct

    > Shitty jest bardziej postepowy od innych bankow w Polsce czy MC/
    > Maestro jest bardziej postepowe od Visa i stad ta roznica?

    W MBanku też jest Mastercard cashback i też piszą wyłącznie o PL.

    --
    Michał