eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart › Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
  • Data: 2008-05-20 05:39:19
    Temat: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pod numerem 9584 można zastrzec karte dowolnego banku. Taką oto
    informacja poszła w świat. A jak to działa ? Sposób na biznes jest
    niezwykle prosty. Niewykorzystane moce call-center zaprzęgnięto do
    zestawiania połączenia między klientem które został okradziony lub
    zgubił kartę z jego własną bankowa infolinia.

    Sam pomysł jest całkiem ok ja mam karty w 8 bankach i naprawdę pamiętam
    może numer do jednej infolinii. Wygoda wydaje sie niezaprzeczalna i ja
    nie rozumiem czemu banki lub "akłajerzy" nie wpadli już dawno na ten
    pomysł by powstał numer do zastrzegania kart odrazu w wielu bankach na
    raz, a dziś posiadanie produktów kilku banków nie jest niczym dziwnym.
    Widać GINB a dziś KNF znów nie pomyślał o tej wygodzie dla klientów

    Calosc tutaj, ogolnie ostrzegam paranoicy maja sie czego bac.

    http://www.bankowanie.org.pl/wp/2008/05/20/centrum-b
    lokowania-kart-bankowych/

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/