eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kartRe: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
  • Data: 2008-05-21 06:33:22
    Temat: Re: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Jan Strybyszewski" g0to66$a80$...@n...onet.pl

    > Zajdź do sklepu z artykułami papierniczymi, weź do ręki miękki pisak do
    > pisania po szkle i na każdej karcie zapisz stosowny numer telefonu, po
    > czym na taki numer naklej paseczek taśmy przeźroczystej. :)

    Po skradzeniu karty to wiesz co mi przyjdzie po tym ?
    Na kazdej karcie jest numer infolii albo na wiekszosci tylko jak mam go
    przeczytac jak wlasnie stracilem portfel z kartami.

    I wez teraz czlowieku w lesie szukaj numeru na infolinie jak telefon
    tez ukradli (mam drobniaki albo ktos pozwoli zadzwonic se swojego ale
    nie na 913 po iles zloty za minute

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/