eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kartRe: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
  • Data: 2008-05-21 13:03:43
    Temat: Re: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Strybyszewski" g10fnh$4h8$...@n...onet.pl

    > Po skradzeniu karty to wiesz co mi przyjdzie po tym ?

    Korekta:

    * 0. Zapisz na każdej karcie stosowne numery każdej infolinii
    lub kilku innych, a nawet tylko jednej innej.
    1. Wielokrotne patrzenie na wyraźny, duży numer sprawi, iż
    zapamiętasz go. :) (u mnie sprawia -- patrzę, gdy stoję w kolejce)

    (* -- niepotrzebne skreślić) ;)

    > Na kazdej karcie jest numer infolii albo na wiekszosci tylko jak mam go
    > przeczytac jak wlasnie stracilem portfel z kartami.

    Dla mnie problemem są małe literki i takież cyferki.
    Na każdej karcie możesz zapisać stosowne numerki do
    wszystkich infolinii -- zazwyczaj nie gubisz wszystkich
    kart, ale tę, którą akurat płaciłeś.

    No i raczej te numery są potrzebne wówczas, gdy nie jesteś u siebie w domu, czyli
    wówczas, gdy dzwonisz z komórki. A w komórce możesz te numerki zapisać także.

    > I wez teraz czlowieku w lesie szukaj numeru na infolinie jak telefon
    > tez ukradli (mam drobniaki albo ktos pozwoli zadzwonic se swojego ale
    > nie na 913 po iles zloty za minute

    Po 2.48 zł?

    Zadzwoń do kogoś znajomego i poproś, aby znalazł numer i do Ciebie oddzwonił.

    Zazwyczaj na stacjach benzynowych obsługanci znają stosowne numery. (kiedyś znali
    na przykład na stacjach Statoil) I nawet pozwalają na dzwonienie za freeko w tych
    okolicznościach. :)

    --