eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
  • Data: 2013-01-14 19:52:29
    Temat: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
    przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem,
    że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem
    oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na
    razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
    odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
    i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli:
    doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu
    karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK -
    SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy.
    Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony
    więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać
    na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony,
    łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył
    procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
    powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego
    przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił
    i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"?
    Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon
    doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry
    nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!"
    A co Sync'u dla mnie zrobiłeś?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1