eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Date: Mon, 14 Jan 2013 19:52:29 +0100
    From: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <50f453eb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.183.233.244.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: 1358189547 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26685 178.183.233.244:20271
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585713
    [ ukryj nagłówki ]

    Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
    przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem,
    że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem
    oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na
    razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
    odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
    i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli:
    doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu
    karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK -
    SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy.
    Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony
    więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać
    na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony,
    łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył
    procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
    powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego
    przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił
    i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"?
    Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon
    doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry
    nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!"
    A co Sync'u dla mnie zrobiłeś?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1