  • 11. Data: 2008-01-13 23:49:24
    Temat: Re: Chcesz przekrecic wspólmalzonka -> zalóz rachunek wspólny w Mille.
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bez znaczenia.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2008-01-13 23:58:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fme7vt$isp$1@news.wp.pl...

    > Bank nie umożliwia innego (wspólnego) zlecenia na fundusze.

    Zatem trzeba szukać innego banku.

  • 13. Data: 2008-01-14 09:08:13
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > sądu pierwsza sprawa przeciwko millenium przez jakiegoś wq....nego [-ną]
    > małżonka / zone..... JaC

    O ile wiem to założenie sprawy wymaga adwokata i wątpie by znalazł się
    taki niedouczony.
    IMHO wszystko jest OK.

  • 14. Data: 2008-01-14 11:54:36
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "K.K." 478b2776$...@n...home.net.pl

    > O ile wiem to założenie sprawy wymaga adwokata

    A od kiedy jest taki wymóg?

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 15. Data: 2008-01-14 13:04:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 14 Jan 2008 12:54:36 +0100, "Eneuel Leszek"

    >A od kiedy jest taki wymóg?

    Od nigdy.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 16. Data: 2008-01-14 13:19:07
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Uff, nareszcie konstruktywny wniosek :-))
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2008-01-15 10:26:33
    Od: Quental <a...@g...com>

    A czy komus sie udalo w jakims banku uruchomic wspolny rejestr
    funduszy?
    Nam w Multi powiedzieli, ze wzgledu na sposob dzialania TFI i
    rozliczenie podatku belkowego jest to niemozliwe.
    Posrednie rozwiazanie, to upowaznic malzonka do podgladu rejestru.

    I jeszcze w kwestii formalnej: nie ma w tym przypadku mowy o majatku
    odrebnym. Kasa, ktora jest na koncie funduszy, chocby niewidoczna dla
    wspolmalzonka, nalezy do obojga, o ile wystepuje majatkowa wspolnota
    ustawowa.

    Pozdrowienia,

  • 18. Data: 2008-01-15 15:24:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Quental" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > I jeszcze w kwestii formalnej: nie ma w tym przypadku mowy o majątku
    > odrębnym. Kasa, która jest na koncie funduszy, choćby niewidoczna dla
    > współmałżonka, należy do obojga, o ile występuje majątkowa wspólnota
    > ustawowa.

    Jak nie ma, jak jest. Wyobraź sobie śmierć współmałżonka na którego jest
    otwarty rachunek. Czy drugi współmałżonek może podjąć wspólne środki bez
    wylegitymowania się postanowieniem o nabyciu spadku i zapłatą podatku?

  • 19. Data: 2008-01-15 16:21:45
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ba, żeby był chociaż jedynym spadkobiercą...
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2008-01-15 22:53:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Jak nie ma, jak jest. Wyobraź sobie śmierć współmałżonka na którego jest
    > otwarty rachunek. Czy drugi współmałżonek może podjąć wspólne środki bez
    > wylegitymowania się postanowieniem o nabyciu spadku i zapłatą podatku?

    Ba, nawet posiadając wspólne konto, w przypadku śmierci współposiadacza,
    drugi współposiadacz nie ma prawa korzystać ze środków zgromadzonych na tym
    koncie. Przynajmniej tyle mówi teoria, bo w praktyce, to powszechne jest, że
    najpierw się zeruje takie konta, a następnie dopiero przedstawia odpis aktu
    zgonu.