    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Chip nie chroni przed złodziejem ;)
    Date: Sun, 18 Jan 2015 21:23:15 +0100

    W ramach niedawnego runu na paypassy i jakie to chipy bezpieczne. ;)

    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,142942,1725598
    9,Ukradli_mi_pieniadze__a_ja_musialem_je_oddac_banko
    wi.html#BoxBizLink

    "W zeszłym roku ze skradzionej mi kilka miesięcy wcześniej, na terenie
    Hiszpanii, karty kredytowej, która nie była zbliżeniową, ukradziono
    mi kilka tysięcy złotych, mimo że karta została przeze mnie poprawnie
    zablokowana już w dniu kradzieży.

    [...]

    Ale najciekawsza rzecz zdarzyła się później - bank zażądał ode mnie
    zwrotu skradzionych pieniędzy. Bank - BZ WBK, choć karta została
    wydana przez Kredyt Bank, jeszcze zanim został on przejęty przez
    BZ WBK - konsekwentnie ścigał mnie, bym oddał kwotę, która zniknęła,
    twierdząc, że "procedura reklamacji nie powstrzymuje windykacji".

    Więc jak widać mimo braku "zbliżeniowości" "da się" też wyciągać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl