  • 1. Data: 2005-12-01 23:34:16
    Temat: [Citi KK] Silver na Gold
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...pl>

    Ostatnio Citi przesyla karty Gold na wymiane za Silver.
    Pytanie zasadnicze czy warto ???
    --
    Maciej Maciejewski
    matthis_gor [at] interia [dot] pl

  • 2. Data: 2005-12-02 07:05:55
    Temat: Re: [Citi KK] Silver na Gold
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Ostatnio Citi przesyla karty Gold na wymiane za Silver.
    > Pytanie zasadnicze czy warto ???

    Jest tylko jeden sensowny powod, dla ktorego moze byc warto: wyzszy limit.
    Bywa to przydatne, jesli chocby okazjonalnie zdarza ci sie kupic cos
    drozszego i nie chce ci sie wozic z gotowka. Jezeli nie jest to dla ciebie
    wazne, to lepiej dac sobie spokoj: z punktu widzenia uzytkownika
    splacajacego zadluzenie w calosci i rzadko korzystajacego z punktow, gdzie
    akurat daja znizki na karty gold jedyna odczuwalna roznica to roznica w
    oplacie rocznej.

  • 3. Data: 2005-12-02 07:43:01
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > akurat daja znizki na karty gold jedyna odczuwalna roznica to roznica w

    na kk gold jest jeszcze dodatowo bezplatnie pakiet assistance (czy jakos
    tak), ale nie czytalem co to daje :)

  • 4. Data: 2005-12-02 08:12:14
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > na kk gold jest jeszcze dodatowo bezplatnie pakiet assistance (czy jakos
    > tak), ale nie czytalem co to daje :)

    "Usługa umożliwiająca korzystanie z szybkiej Pomocy w podróży, w pomocy w
    domu lub porady w ramach Pakietu Informacyjnego lub Medycznej Platformy
    Informacyjnej"
    Czy ktos potrafi wskazać praktyczną przydatnośc takiego hmm assistance ?

  • 5. Data: 2005-12-02 08:54:11
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > na kk gold jest jeszcze dodatowo bezplatnie pakiet assistance (czy jakos
    > tak), ale nie czytalem co to daje :)

    Mam ich zlota karte od kilku lat i nie mialem okazji z czegos takiego
    skorzystac. Nie znam nikogo, kto by z tego skorzystal, podobnie nie znam
    nikogo kto by skorzystal z ubezpieczenia od uszkodzenia/kradziezy przedmiotu
    zakupionego przy uzyciu karty. Jestem przekonany, ze w razie czego znajda
    jakis kruczek prawny zeby sie nie wywiazac. Jedynym powodem posiadania
    zlotej karty jest dla mnie limit. Poniewaz jednak limit w granicach 40.000
    PLN jest dla mnie wystarczajacy, nie skorzystam z przeslanej mi oferty
    zmiany karty na platynowa.

  • 6. Data: 2005-12-02 09:27:45
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    Poniewaz jednak limit w granicach 40.000
    > PLN jest dla mnie wystarczajacy, nie skorzystam z przeslanej mi oferty
    > zmiany karty na platynowa.

    A mi chcieli dać platynową z tym samym limitem co złota :o)
    Rózni się za to opłata roczna nieco....no i ten prestiż....

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-12-02 11:57:21
    Od: "Axim" <v...@g...pl>

    "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Poniewaz jednak limit w granicach 40.000
    >>

    > A mi chcieli dać platynową z tym samym limitem co złota :o)
    > Rózni się za to opłata roczna nieco....no i ten prestiż....

    Jezeli dostaniesz Gold calkowicie za darmo bez oplat rocznych to mozna ja
    miec, ale jezeli zamiast bodajze 75zl tzreba bedzie placic 120zl to nie
    widze tu zadnego sensu, bo i srebrna i zlota dzialaja identycznie. Ja mialem
    zlota przez 4 lata, teraz mam srebrna i jedno licho....A limity to kwestia
    wzgledna....Jeszcze nie udalo mi sie przekroczyc miesiecznie 10 tys zl.....

  • 8. Data: 2005-12-02 14:29:33
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Jezeli dostaniesz Gold calkowicie za darmo bez oplat rocznych to mozna ja
    > miec, ale jezeli zamiast bodajze 75zl tzreba bedzie placic 120zl to nie

    290pln ...
    za nobilitującą platynę 700pln..

    Pozdr

  • 9. Data: 2005-12-02 15:25:44
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-02 00:34- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Maciej Maciejewski, gdy pisał(a):
    > Ostatnio Citi przesyla karty Gold na wymiane za Silver.
    > Pytanie zasadnicze czy warto ???
    Jakiś czas temu był identyczny wątek. Użyj googla, poczytaj, zdecyduj...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2005-12-02 16:25:52