  • 11. Data: 2005-12-02 19:08:04
    Temat: Re: [Citi KK] Silver na Gold
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > zonk : za platyne 800 :)))

    Jeżeli wymiana karty jest z inicjatywy banku to utrzymywana jest cena
    poprzedniej karty (wg. Citiphone na stałe, nie w pierwszym roku). A jeśli
    chodzi o te ubezpieczenie, z których nie korzystasz, to zwykle jest taka
    rola ubezpieczenia. Jak się nie skorzysta z auto casco samochodu to chyba
    się z niego nie rezygnuje w kolejnym roku?
    Ja Golda wymieniłem na Platynę. Jeśli mnie to nic nie kosztuje dodatkowo, a
    potencjalnie są dodatkowe usługi i ubezpieczenia to wg mnie średnio
    rozgarnięta blondynka zgodzi się, że ma to sens. Jedynym wyjątkiem jest
    sytuacja, gdy ktoś się boi pokazywać "na ulicy" z goldem czy platyną (choć
    ta wygląda jak srebrna).

  • 12. Data: 2005-12-04 18:26:25
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    jot.be <j...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Poniewaz jednak limit w granicach 40.000
    > >

    > A mi chcieli dać platynową z tym samym limitem co złota :o)
    > Rózni się za to opłata roczna nieco....no i ten prestiż....

    hmm...a ja dostalem oferte Gold na Platyne bez dodatkowych oplat na zawsze.

    Albo masz inna oferte albo umiejetnosc czytania ze zrozumieniem rzeczywiscie
    zanika w narodzie :)

    Pzdr,
    r3d3

  • 13. Data: 2005-12-04 18:49:18
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-04 19:26- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    r3d3, gdy pisał(a):

> [...]
    >
    > Albo masz inna oferte albo umiejetnosc czytania ze zrozumieniem rzeczywiscie

    Z tego co wiem, są dwa rodzaje ofert, kierowanych do dotychczasowych
    użytkowników. Pierwsza to zachowanie wszystkich dotychczasowych warunków
    (w tym mieści się moja ulubiona - 0 pln opłaty rocznej). Druga to
    pozostawienie tego samego limitu, bez wzmianki o identycznych opłatach.
    Nota bene, jakiś czas temu pisałem, że to tylko zmiana kolorów, bez
    przesadnych konsekwencji w innych dziedzinach. Już dziś widać to w
    programach rabatowych Citi. W niektórych sklepach, dawne rozróżnienie
    rabatów na srebrną i złotą (powiedzmy, przykładowo, 5% i 10%),
    zastąpiono ostatnio rozróżnieniem złotej i platynowej (oczywiście: 5% i
    10%), a karty niebieskie, umownie zwane srebrnymi, rabatu pozbawiono.
    Mam wrażenie, że ta tendencja się rozszerzy, a karty niebieskie będą
    najtańszymi kartami w ofercie Citi, całkowicie pozbawionymi
    jakichkolwiek premii, rabatów, ubezpieczeń itp.
    Ciekawe tylko, czy obniżą ceny i wymagania , żeby konkurować z Maximami
    i innymi takimi...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 14. Data: 2005-12-04 22:32:19
    Od: k...@p...onet.pl

    ZTCW rozni klienci rozne oferty (dotyczy Gold i Platyny).

> [...]
    > zastąpiono ostatnio rozróżnieniem złotej i platynowej (oczywiście: 5% i
    > 10%), a karty niebieskie, umownie zwane srebrnymi, rabatu pozbawiono.

    Bzdura. ZTCW karty srebrno-niebieskie po prostu maja poziom zniek
    dotychczasowych kart srebrnych. Czy mozesz podac chocby jeden przyklad zamiany o
    ktorej piszesz?

    Ta dodatkowa usluga dla karty zlotej to dopiero w tym roku weszla - wczesniej
    jej nie bylo.

    Pozdrawiam,
    Karciarz.

  • 15. Data: 2005-12-04 23:16:38
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-04 23:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    k...@p...onet.pl, gdy pisał(a):

    > Bzdura. ZTCW karty srebrno-niebieskie po prostu maja poziom zniek
    > dotychczasowych kart srebrnych.

    Albo bzdura (jeśli jesteś pewien), albo ZTCW.

    >Czy mozesz podac chocby jeden przyklad zamiany o
    > ktorej piszesz?

    Tak. Polecam sklepy w Promenadzie w Warszawie (tam Citi ma specjalny
    program zniżek, do niedawna głównie dla kart złotych - "Złota seria").
    Tam są już nawet nowe naklejki ze zniżkami na drzwiach sklepów,
    różnicujące karty platinum i gold.

    I jeszcze jedno. Jak odpowiadasz, to tak tnij odpowiedź, żeby było
    wiadomo komu.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 16. Data: 2005-12-05 09:00:37
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zawsze.
    >
    > Albo masz inna oferte albo umiejetnosc czytania ze zrozumieniem

    Mam inną.
    Czytać umiem ;o)

    Pozdr

  • 17. Data: 2005-12-05 20:59:43
    Od: k...@p...onet.pl

    > 2005-12-04 23:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > k...@p...onet.pl, gdy pisał(a):

    > Albo bzdura (jeśli jesteś pewien), albo ZTCW.

    To w takim razie bzdura.

> [...]
    > program zniżek, do niedawna głównie dla kart złotych - "Złota seria").
    > Tam są już nawet nowe naklejki ze zniżkami na drzwiach sklepów,

    Totalnie powiedziales obok tego co twierdziles wczesniej. Chciales dac przyklad
    miejsc rabatowych, gdzie Citi sie wycofuje ze znizek na karty srebrne czy tez
    blue-silver, a powiedzialeso Promenadzie, gdzie znizki sa dawane od zawsze
    glownie kartom zlotym (program "Zlota Promenada"). Pudlo. Platyne moze dodali,
    ale raczej z tego powodu ze nie wypadalo dawac znizek kartom zlotym a nie dawac
    platynie jak sadze...

    > I jeszcze jedno. Jak odpowiadasz, to tak tnij odpowiedź, żeby było
    > wiadomo komu.

    To tym razem w calosci Tobie odpowiedzialem.

    A o usludze assistance dla karty zlotej co to jest od niedawna to powiedzialem
    do wszystkich, bo bylo w paru miejscach...

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 18. Data: 2005-12-05 21:08:46
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-05 21:59- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    k...@p...onet.pl, gdy pisał(a):

> [...]
    > ale raczej z tego powodu ze nie wypadalo dawac znizek kartom zlotym a nie dawac

    Dwie tylko kwestie.
    Po pierwsze, zniżek na platynowe nie trzeba było dodawać, bo one z
    założenia miały być *takie, jak* na złote. Tyle tylko, że nie są takie,
    tylko wyższe. Swoją drogą, myślisz że opłacało się wydrukować nową
    naklejkę rabatową (platinum/gold w miejsce gold/silver) dla samej tylko
    Promenady?
    Co do zanikania zniżek na srebrne, to pozostanę przy swoim zdaniu, które
    jest takie, przypomnę, że za jakiś czas zostaną one odarte z wszelkich
    rabatów. A zatem dopiera za jakiś czas okarze się, czy pisałem bzdury,
    czy nie. Może być, że pisałem, bo futurologia bywa trudna ;-)
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 19. Data: 2005-12-05 21:40:21
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > tylko wyższe. Swoją drogą, myślisz że opłacało się wydrukować nową
    > naklejkę rabatową (platinum/gold w miejsce gold/silver) dla samej tylko

    Nie mam pojecia. A tak przy okazji, to jak znizki sa wyzsze na platyne niz na
    zlota, to moze faktycznie warto sie zainteresowac, przynajmniej przy propozycji
    zamiany zlotej na platyne wysylanej przez bank. Ktos tu pisal, ze dostal oferte
    bez dodatkowych oplat za platyne, tak wiec czemu nie...

> [...]
    > rabatów. A zatem dopiera za jakiś czas okarze się, czy pisałem bzdury,
    > czy nie. Może być, że pisałem, bo futurologia bywa trudna ;-)

    Trudno powiedziec, to fakt. W sumie to w dobie konkurencji, jezeli Citek bedzie
    chcial ogalacac srebrna-niebieska karte, to w sumie bedzie dzialal przeciw sobie
    - bedzie sie stawal coraz mniej konkurencyjny, wiec nie sadze. Ale to tylko moje
    zdanie. Ja akurat ostatnio szczesliwie skorzystalem z rabaciku, ktory od reki
    sprawil powrot do mojej kieszeni 25 zlocisza i bylem bardzo zadowolony. Niby to
    nie oszalamiajaca kwota, ale zawsze... No i znow odpalili merlin.pl. Ze znika na
    srebrna...

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 20. Data: 2005-12-06 09:51:46
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-05 22:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    k...@p...onet.pl, gdy pisał(a):

    > Nie mam pojecia. A tak przy okazji, to jak znizki sa wyzsze na platyne niz na
    > zlota, to moze faktycznie warto sie zainteresowac, przynajmniej przy propozycji
    > zamiany zlotej na platyne wysylanej przez bank.

    Mam wrażenie (ale to musiałbym w Promenadzie sprawdzić), że rabaty na
    platynę są takie jak na złote, a na złote niższe. Ale, powtarzam, nie
    mam pewności.

    > Ktos tu pisal, ze dostal oferte
    > bez dodatkowych oplat za platyne, tak wiec czemu nie...

    Jasne, że pisał. Parę osób pisało. Moja szara kosztuje 0 pln rocznie,
    podobnie jak wcześniej żółta.

> [...]
    > chcial ogalacac srebrna-niebieska karte, to w sumie bedzie dzialal przeciw sobie
    > - bedzie sie stawal coraz mniej konkurencyjny, wiec nie sadze.

    Bo ja wiem? Gdyby zmniejszyli opłaty i oprocentowanie i próbowali
    wylansować *tanią* kartę z logi citi, to nie wiem, czy by nie zyskali w
    tym sektorze, w którym działa choćby Lukas.

> [...]
    > nie oszalamiajaca kwota, ale zawsze... No i znow odpalili merlin.pl. Ze znika na

    To prawda, każdy rabat się liczy. Zwłaszcza Merlin mnie przekonuje, bo
    tam ceny nawet bez zniżek są atrakcyjne jak na warszawski rynek książek
    i płyt. A ja już dorobiłem się przesyłek kurierskich za darmo, więc tym
    bardziej :-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****