  • 21. Data: 2005-12-06 19:30:51
    Temat: Re: [Citi KK] Silver na Gold
    Od: " " <r...@g...pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał(a):

> [...]

    bedzie chcial ogalacac srebrna-niebieska karte, to w sumie bedzie dzialal
    przeciw sobie - bedzie sie stawal coraz mniej konkurencyjny, wiec nie sadze.

    > Bo ja wiem? Gdyby zmniejszyli opłaty i oprocentowanie i próbowali
    > wylansować *tanią* kartę z logi citi, to nie wiem, czy by nie zyskali w
    > tym sektorze, w którym działa choćby Lukas.

    To przy zalozeniu ze placa sklepom za znizki. Jak nie placa to co im szkodzi
    zostawic?

    Moj rekord to nieco ponad 50 PLN :)

    Jakby sie tak dluuuuugo pozastanawiac to zawsze sie znajdzie powod dla
    ktorego nie powinno sie brac karty "wyzszej" zamiast "nizszej". Owszem.
    Tylko szkoda mi na to czasu i jak daja to biore i sie ciesze :)

    Pzdr,
    r3d3