  • 21. Data: 2011-03-16 15:17:44
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jacek Osiecki napisał(a) :

    > Jak trzeba, to się autoryzują. Gdy dzwoni prawdziwy Citi w ważnych sprawach
    > to jest identyfikacja numeru.

    Wyświetlany numer to żaden dowód. Obecnie nie ma najmniejszych
    problemów, żeby rozmówcy wysyłać dowolny numer.

    Na to jest jedna rada - nigdy żadnych wrażliwych danych nie
    przekazywać dzwoniącym osobom.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 22. Data: 2011-03-16 15:28:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-16 16:17, Zbynek Ltd. pisze:
    > Na to jest jedna rada - nigdy żadnych wrażliwych danych nie
    > przekazywać dzwoniącym osobom.

    Albo w ogole nie placic nigdzie KK, bo przeciez sprzedawca moze
    zapamietac numer karty.

  • 23. Data: 2011-03-16 15:41:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    neoniusz napisał(a) :

    > Albo w ogole nie placic nigdzie KK, bo przeciez sprzedawca moze
    > zapamietac numer karty.

    Płacąc kartą, to TY wybierasz drugą stronę.
    Odbierając telefon stajesz się podmiotem inicjującego.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 24. Data: 2011-03-16 17:51:17
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:

    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    > - bo staje sie to mocno upierdliwe.

    W przeciwieństwie do większości ja nie mam z nimi żadnego kłopotu.
    Zgód marketingowych przy wyrabianiu karty nie wyrażałem, miałem
    jeden telefon z "specjalną" ofertą i pytaniem czy jednorazowo zgodę
    wyrażę. Nie wyraziłem. Potem jeszcze jeden telefon którego nie
    odebrałem. I nic więcej.

  • 25. Data: 2011-03-16 18:49:48
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > dzwonią z zastrzeżonego numeru? Włącz ACR i miej z głowy.
    > Ja tak zrobiłem, jak ciągle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
    > dodatkową gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-)

    tez to mialem w citi (karta uzywana aktywnie i splacana w terminie),
    dwa razy w miesiacu dzwonili jak nic z ta sama propozycja. kilka razy
    sie autoryzowalem, bo nie chcieli bez tego powiedziec w jakiej sprawie
    dzwonia (a noz widelec fraud i chec blokady karty?), ale zawsze chodzilo
    o spam. w koncu poprosilem panne o autoryzacje, odpowiedziala,
    ze nie ma mozliwosci bo maja takie procedury, wiec zakonczylem rozmowe.
    od tamtej pory juz nikt nie zadzwonil, karta poki co dziala.

  • 26. Data: 2011-03-16 19:00:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 10:42:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie
    > kredytu z karty).

    Do mnie też. Teraz, po prośbie o autoryzację, odpowiadam, że jeśli dzwonią
    w sprawie rozłożenia zadłużenia karty na raty, to spłacę jak zwykle w
    terminie, a podawać daty urodzenia mi się nie chce. Tu rozmowa się kończy.
    :)

    AK