-
1. Data: 2011-03-16 09:27:59
Temat: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: darnok <d...@a...spam.ch>
Witam,
KK wydana w styczniu, z niskim limitem 3 tys PLN. Wzieta do niej KK
dodatkowa. Z racji tego ze karta ma sluzyc do codziennych wydatkow sporo
transakcji na obydwu kartach i lacznie z przelewami z karty zadluzenie
jest ciagle prawie bliskie maksymalnemu. Ale karta uzywana normalnie,
bez przekraczania salda. Po wyciagu splacana w GP.
Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
karcie wynosi tyle a tyle".
Czy to jakas nowa praktyka?
Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
regulamnem i moga dzwonic i informowac.
Ja rozumiem ze jesli podejrzewali by jakies lewe czy nietypowe
transakcje, ale karty wykorzystywane tylko w PL, w supermarkecie,
sklepach osiedlowych, automatach biletowych oraz przelewy za rachunki.
Do tego limit KK smiesznie niski. Splaty terminowe po wygenerowaniu
wyciagu, wiec raczej dziwne. Skoro wydali karte z takim limitem to chyba
nie powinno byc dla nich dziwne ze z takiego limitu sie korzysta.
Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
- bo staje sie to mocno upierdliwe.
Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
-
2. Data: 2011-03-16 09:42:08
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:
> Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
> autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
> korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
> karcie wynosi tyle a tyle".
> Czy to jakas nowa praktyka?
Do mnie dzwonili z ofertami - średnio raz w tygodniu. Aż przestałem się
autoryzować "nie podaję takich danych przez telefon" i na tym rozmowa
się kończy.
> Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
> regulamnem i moga dzwonic i informowac.
To niech informują, ja im żadnych danych swoich przez telefon nie podaję.
> Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
> - bo staje sie to mocno upierdliwe.
Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie
kredytu z karty). Jak przestałem się autoryzować, to podzwonili kilka
razy i teraz robią to mniej więcej raz w miesiącu, ale długo nie
rozmawiamy :)
> Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
> autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...
Trudno, ich strata.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2011-03-16 10:21:30
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>
Do mnie wydzwaniają, żeby przypomnieć, że dzięki aktywnemu korzystaniu z
konta nie ma opłaty za prowadzenie konta i czy jestem pewien, że wpływy
zsumują się do wymaganych 1500 PLN. SMSów też nie szczędzą.
--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 20 days, 14 hours, 22 minutes and 36 seconds
-
4. Data: 2011-03-16 10:40:48
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> KK wydana w styczniu, z niskim limitem 3 tys PLN. Wzieta do niej KK
> dodatkowa. Z racji tego ze karta ma sluzyc do codziennych wydatkow sporo
> transakcji na obydwu kartach i lacznie z przelewami z karty zadluzenie
> jest ciagle prawie bliskie maksymalnemu. Ale karta uzywana normalnie, bez
> przekraczania salda. Po wyciagu splacana w GP.
> Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
> autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
> korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
> karcie wynosi tyle a tyle".
> Czy to jakas nowa praktyka?
> Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
> regulamnem i moga dzwonic i informowac.
>
> Ja rozumiem ze jesli podejrzewali by jakies lewe czy nietypowe transakcje,
> ale karty wykorzystywane tylko w PL, w supermarkecie, sklepach
> osiedlowych, automatach biletowych oraz przelewy za rachunki. Do tego
> limit KK smiesznie niski. Splaty terminowe po wygenerowaniu wyciagu, wiec
> raczej dziwne. Skoro wydali karte z takim limitem to chyba nie powinno byc
> dla nich dziwne ze z takiego limitu sie korzysta.
>
> Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie -
> bo staje sie to mocno upierdliwe.
> Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
> autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...
>
Ja wzialem u nich karte Jubileuszowa, bo podobno na zawsze bezplatna.
Rzadko z niej korzystam, jest to moja KK rezerwowa. Dzwonili nieraz z
numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal. Zawsze
pytalem w jakim celu. I zawsze taka sam odpowiedz , ze maja dla mnie
specjalna oferte.
Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to
wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie
klienta i dzwonic z numerów z identyfikacja. Czemu nawet badziewny Open
Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac
pewnosci, ze rozmawiam z bankiem.
Po pewnym czasie przestali dzwonic.
Mam swiety spokój.
wiatrak
-
5. Data: 2011-03-16 10:48:15
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisał(a):
> Dzwonili nieraz z
> numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal
Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył
usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.
--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl
-
6. Data: 2011-03-16 11:18:53
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>
Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości >
> Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył
> usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.
>
Domniemuję, że posiadasz numer w orange ;-)
-
7. Data: 2011-03-16 11:21:38
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>
Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl...
> Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
> autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
> korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
> karcie wynosi tyle a tyle".
> Czy to jakas nowa praktyka?
Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie
autoryzowal.
Dostalem taka odpowiedz:
---------
Uprzejmie informuje, ze ze wzgledów bezpieczenstwa wydaje sie, iz takie
praktyki nie powinny miec miejsca. Zasadnym byloby w tej sytuacji zwrócic
sie w tej sytuacji do banku z uwaga na niestosownosc takiego postepowania.
Z powazaniem,
DEPARTAMENT OCHRONY KLIENTÓW
Urzad Komisji Nadzoru Finansowego
Tel. 0 22 262 40 54
Fax. 0 22 262 40 74
Email d...@k...gov.pl
---------
Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
P.G.
-
8. Data: 2011-03-16 11:25:45
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>
Uzytkownik "Piotr Galka" <p...@C...pl> napisal w
wiadomosci news:4d809d62$1@news.home.net.pl...
>
> Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie
> autoryzowal.
Uzupelnie:
Moje pytanie dotyczylo pelnej autoryzacji. Czyli cos oferuja, zgadzam sie i
wtedy pelna autoryzacja (jedynie o PIN do karty nie pytali).
P.G.
-
9. Data: 2011-03-16 11:26:16
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:
> Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
> P.G.
Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?
--
Liwiusz
-
10. Data: 2011-03-16 11:28:54
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ilq6ot$u31$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:
>
>
>> Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
>> P.G.
>
> Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?
>
A skąd mam wiedzieć ?
P.G.