eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 16 Mar 2011 18:51:17 +0100
    From: "Bogdan B." <g...@r...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    References: <ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110316-0, 2011-03-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 10
    Message-ID: <4d80f896$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.79.174
    X-Trace: 1300297878 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2488 83.27.79.174:10107
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549106
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:

    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    > - bo staje sie to mocno upierdliwe.

    W przeciwieństwie do większości ja nie mam z nimi żadnego kłopotu.
    Zgód marketingowych przy wyrabianiu karty nie wyrażałem, miałem
    jeden telefon z "specjalną" ofertą i pytaniem czy jednorazowo zgodę
    wyrażę. Nie wyraziłem. Potem jeszcze jeden telefon którego nie
    odebrałem. I nic więcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1