  • 11. Data: 2007-08-18 12:38:59
    Temat: Re: Citi i kursy
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > hehe
    > takie kursy mam gdy loguję sie z karty do konta oszczednościowego
    > albo z karty Citi gold BP
    > ps. a mamy inne Citi ;))

    to mamy chyba kursy czysto losowe, bo te co ja podalem to tez z kk visa gold
    BP
    i znacznie wyzsze :(

  • 12. Data: 2007-08-18 12:49:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Damian" <x...@o...pl> wrote in message

    > ale citigold konto i citigold visa tez sie pewnie roznia, bo w tym drugim
    > mam jeszcze drozsze waluty

    Citigold ->
    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplcgold&lNavID=0&fDisp=Y&hDisp=Y&noFrame=Y&
    tNavID=8&contentID=PLCGcitigold&zobac=PLbelowmenu8_0
    _1

    Karta to karta... niezaleznie od koloru...

    MK

  • 13. Data: 2007-08-18 12:50:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> wrote in message

    > hehe
    > takie kursy mam gdy loguję sie z karty do konta oszczednościowego
    > albo z karty Citi gold BP
    > ps. a mamy inne Citi ;))

    Masz na mysli 2 klientow? Jeden z kontem, a drugi tylko z karta?

    MK

  • 14. Data: 2007-08-18 13:17:15
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "MK" wrote in message

    > Masz na mysli 2 klientow? Jeden z kontem, a drugi tylko z karta?

    mam na myśli sposób logowania
    albo przez numer z karty identyfikacyjnej do KO
    albo przez numer KK.
    Obojętnie z którego numeru się zaloguję to mam dostęp do KO i KK
    i te same kursy (takie jakie przedstawiłem).
    I żeby było ciekawiej gdy miałem tylko KK,
    to faktycznie kursy pamiętam były coś koło takich zawyżonych.
    Od kiedy założyłem KO,
    mam takie jakie przedstawiłem czyli bardziej realne

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 15. Data: 2007-08-18 13:31:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > Od kiedy założyłem KO,
    > mam takie jakie przedstawiłem czyli bardziej realne

    A co ja napisalem? :) Napisalem o 3 typach klientow
    1/ uzytkownik tylko karty
    2/ uzytkownik konta
    3/ uzytkonik konta Citigold
    Tabela dla dla kazdego z nich moze byc inna. Sposob logowania nie ma
    znaczenia.

    MK

  • 16. Data: 2007-08-18 13:41:56
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > 2/ uzytkownik konta
    > 3/ uzytkonik konta Citigold
    > Tabela dla dla kazdego z nich moze byc inna. Sposob logowania nie ma

    w sumie logiczne, np w BZWBK jak kupujesdz waluty to kurs jest inny dla osob
    "z ulicy" a inny dla osob posiadajacych u nich konto,
    przy wiekszej ilosci oplaca sie nawet konto zalozyc bo roznice sa
    ja zadowolony jestem z KK citi, ale konta to dlugo nie zaloze u nich,
    warunek bezwzgledny to token, ktorego w citi brak

  • 17. Data: 2007-08-18 13:47:46
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "MK" wrote in message

> [...]
    > 2/ uzytkownik konta
    > 3/ uzytkonik konta Citigold
    > Tabela dla dla kazdego z nich moze byc inna. Sposob logowania nie ma

    no fakt masz rację ;)
    ale zobacz tutaj zaleznie w jaki link "kursy walut" klikniesz
    takie ma się kursy ;-)
    http://skocz.pl/citigold1
    http://skocz.pl/citigold2