-
31. Data: 2007-02-04 21:09:52
Temat: Re: Citi kolejny plus
Od: Mithos <f...@a...pl>
Adam Płaszczyca napisał(a):
> Może lepiej, jednak porównująć poziom sprzed kilku miesięcy, to
> dołują.
Ja mialem konto w banku handlowym jeszcze nim stal sie on Citi. Wtedy to
byla obsluga na poziomie. W kazdym razie poziom obslugi nie zalezy od
tego czy ma sie jakies "lepsze" konto/karte (Gold, Aquarius itp.) tylko
od tego na kogo trafimy w placowce. Jeden chce i potrafi zalatwic
wszystko, a inny nie.
Natomiast telefonicznie przewaznie poziom jest zenujacy. Aczkolwiek w
szok wprawil mnie telefon pana z Citi, ktory zadzwonil do mnie po 2
dniach od poprzedniej rozmowy, zeby poinformowac mnie ze udzielil mi
poprzednio zlej informacji. Tak wiec Citi jednak pod tym wzgledem stoim
calkiem niezle. Do tego jak obiecuja ze oddzwonia to oddzwaniaja. Niby
detal, a jednak inne banki obiecuja i cisza.
> Może w końcu zastanowi sie tam ktoś, żeby rozliczać biednych
> telefonistów nie ze sprzedarzy i długości rozmów, ale z ilości
> ZAMKNIĘTYCH spraw?
Ja nie wiem jak sie ich rozlicza, ale ile razy dzwonie do mBanku/Multi
to ciagle sie ktos musi konsultowac. Jaki z tego wniosek ? Czesta
rotacja, bo skoro ja znam oferte banku pomimo, ze w nim nie pracuje to
tym bardziej pracownik powinien taka oferte znac (w srodku nocy, na
wyrywki). A najlepiej kilka lat temu odpowiedzial mi pan w Citi "teraz
to juz pozno jest, a ja nie znam odpowiedzi, pan zadzwoni jutro".
--
pozdrawiam
Mithos
-
32. Data: 2007-02-05 10:06:22
Temat: Re: Citi kolejny plus
Od: krzysn <k...@c...pl>
yayco napisał(a):
>>
> Otóż nie.
> Proszę, oto stosowny cytat: "Pragniemy jednocześnie poinformować, że
> limit na wszystkich Twoich kartach dodatkowych *pozostał* bez zmian".
Otóż tak :-) Limit na kartach dodatkowych ustalasz na infolinii w ramach
limitu karty glownej.
pozdr, krzysn
-
33. Data: 2007-02-05 13:13:22
Temat: Re: Citi kolejny plus
Od: yayco <y...@n...pl>
Zegar systemowy wskazywał 2007-02-05 11:06, kiedy krzysn zdecydował(a)
się stwierdzić,że:
> yayco napisał(a):
>>>
>> Otóż nie.
>> Proszę, oto stosowny cytat: "Pragniemy jednocześnie poinformować, że
>> limit na wszystkich Twoich kartach dodatkowych *pozostał* bez zmian".
>
> Otóż tak :-) Limit na kartach dodatkowych ustalasz na infolinii w ramach
> limitu karty glownej.
>
> pozdr, krzysn
>
A ja z tym nie polemizuję.
Stwierdzam jedynie, że *automatyczne* podwyższenie limitu *nie dotyczy*
kart dodatkowych. I tyle.
--
**** ****
**** Make it idiot-proof ****
**** and someone will make a better idiot ****
**** ****
**** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****