    From: mucher <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi się stacza...
    Date: Wed, 25 Nov 2009 12:28:49 -0800 (PST)

    On Nov 25, 8:49 pm, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Aha, czyli nie jest tak źle - bo trochę tych promocyjnych mam, więc opłaca
    > się zostawić tę kartę... A co do mil - nie da się łączyć jednych z drugimi
    > w celu zakupu biletu-nagrody?

    Statusowe dostajesz tylko za przeloty - i tak jak napisano sluza
    budowaniu statusu. Premiowe dostajesz tak jak te pierwsze - plus w
    postaci roznych bonusow (hotele, zakupy, inne promocje). Wykorzystac
    mozesz tylko te drugie, te pierwsze to tak naprawde ilosc
    przelecianych przez ciebie w obecnym roku mil (pomnozonych przez ew.
    przeliczniki dla roznych RBD czy statusu) - resetuja sie po prostu co
    roku.

    mucher