eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - zmiany w Citibank Online › Citi - zmiany w Citibank Online
  • Data: 2009-02-03 21:31:02
    Temat: Citi - zmiany w Citibank Online
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zachęcamy do zapoznania się z opisem zmian, które w dniu 7 lutego br.
    zostaną wprowadzone do Citibank Online.

    Aby zwiększyć bezpieczeństwo serwisu rozszerzyliśmy stosowanie
    jednorazowych kodów aktywacyjnych.

    Dla Państwa wygody ułatwiliśmy również realizację przelewów do nowych
    odbiorców, która będzie możliwa bez wcześniejszego dodawania odbiorców do
    listy.

    1/ JEDNORAZOWE KODY AKTYWACYJNE
    Od 7 lutego br. aktywacja jednorazowym kodem będzie wymagana dla:
    - realizacji przelewu z konta do nowego odbiorcy,
    - zmiany kodu PIN do bankomatu dla karty do konta oraz kodu E-PIN do
    wyciągu elektronicznego przesyłanego w załączniku wiadomości e-mail,
    - zmiany kodu PIN do bankomatu dla karty kredytowej,
    - ustanowienia zlecenia stałego lub przelewu z datą przyszłą,
    - importu przelewów na kontach firmowych.

    Jednorazowe kody autoryzacyjne mogą Państwo otrzymywać:
    - na telefon komórkowy (dla Klientów z aktywną opcją przesyłania
    jednorazowych kodów aktywacyjnych w wiadomości SMS) lub
    - w CitiPhone.

    2/ PRZELEWY DO NOWEGO ODBIORCY
    Aby zlecić przelew do nowego odbiorcy:
    1. wejdź w opcję ,,Przelewy i płatności",
    2. z rozwijalnej listy wybierz odpowiednią opcję z rozwinięciem ,,Odbiorca
    spoza listy"
    3. wypełnij formularz podaj dane odbiorcy, kwotę i datę przelewu
    4. wpisz jednorazowy kod aktywacyjny i zatwierdź przelew do realizacji
    5. jeśli chcesz dokonać przelewu jednorazowo zakończ operację
    6. jeśli planujesz częściej dokonywać przelewów na rzecz tego odbiorcy
    dodaj odbiorcę do listy, aktywacja kodem przelewów na rzecz tego odbiorcy
    nie będzie wymagana.

    Uwaga:
    Od dnia 7 lutego br. na Państwa liście odbiorców pozostaną tylko wcześniej
    aktywowani odbiorcy przelewów.
    Przypominamy:
    Klienci, którzy nie korzystali z usługi ,,Aktywacja odbiorcy kodem SMS", a
    chcą otrzymywać kody aktywacyjne na telefon komórkowy, muszą uruchomić tą
    funkcjonalność u doradcy w CitiPhone lub w naszym oddziale.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1