  • Data: 2006-03-15 20:03:03
    Temat: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: "Lestat" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy ma ktoś może konto w Inteligo? Jakie macie zastrzeżenia do Inteligo,
    jeśli nie macie to tez napiszcie. Rozumiem, ze opłaty miesięczne to 0,99 zł
    za prowadzenie karty i to juz są wszystkie opłaty (?) i czy za przelew na
    moje konto np wynagrodzenia z pracy systemem elixir ponosze jakies opłaty,
    bo nie rozumiem sformułowania:
    " Wpływ na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT,
    SORBNET-EURO, EuroElixir" - 11,99 zł (!!!)
    Prosze mi to wyjaśnić. Bardzo prosze o opinie, będę bardzo wdzięczny, na co
    trzeba tam zwrócić uwage, o czym może nie jest do końca wspomniane na
    stronie, bo czasem człowiek nie zrozumie bankowych sformułowań. Z góry
    wielkie dzięki!!!