  • Data: 2006-03-15 20:50:21
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Lestat <l...@w...pl> wrote:
    > Czyli jesli mam powyzej 100 zł saldo, to nic nie place, za prowadzenie
    > karty również?

    Nie no 99 gr za prowadzenie karty płacisz nawet jak masz saldo 100.00 zł
    lub więcej. Opłaty za prowadzenie karty nie płacisz tylko jak średnie
    saldo z całego okresu rozliczeniowego jest nie większe od 0.00 zł

    > czy można wypłacac gotówke bezpłatnie nie tylko przez bankomat? Czy
    > mozna w oddziale PKO BP w kasie wybrać takową gotówke bezpłatnie, jak
    > np nie ma bankomatu?

    Można. Fajna sprawa jak chce się wypłacić z konta wszystko a jest na nim
    np 185.46 zł. Działa również a agencjach PKO BP co mają POSy.

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm