  • Data: 2006-03-16 08:19:44
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:78ea.00000043.44191141@newsgate.onet.pl...
    wiadomości

    > Tak. A kiedy ktos wyplaca kase na jedzenie ?? Bo chyba jesc musi?? Nie da
    sie z
    > taka pensja utrzymac salda 100zl, bo trzeba wyjac i tyle.

    No przeca napisalem - 2 razy w miesiacu 7-go i 20go
    Czytac nie umiesz czy chcialbys zuzyc wiecej niz zarobki (800zl)?
    Mozesz wiecej ale mniejsze kwoty, mozesz miec mniejsze rachunki miesieczne,
    mozesz... co chcesz.
    Wazne zeby miesieczne zarobki zuzywac PRZEZ CALY MIESIAC a nie wyplacac cala
    kwote nastepnego dnia po wyplacie. Bo wydatki tez sa przez caly miesiac.
    Chyba mi nie powiesz ze najadasz sie tylko raz na miesiac po wyplacie a
    potem poscisz do nastepnej?

    --
    Pozdrowienia
    ---