  • 1. Data: 2008-12-02 15:31:41
    Temat: wypukła karta przedpłacona Mastercard
    Od: "Dariusz Rosniak" <d...@o...eu>

    Witam wszystkich

    Prosze o polecenie produktu jak w temacie. Posiadam obecnie taką VISA ale
    nie wypukła, zalezaloby mi jeszcze na Mastercard ale wypukłej.
    Potrzebna kilka razy w roku, wiec koszt wydania jest ważny.

    Pzdr

  • 2. Data: 2008-12-02 15:47:18
    Temat: Re: wypukła karta przedpłacona Mastercard
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Rosniak" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wypukła, zalezaloby mi jeszcze na Mastercard ale wypukłej.
    > Potrzebna kilka razy w roku, wiec koszt wydania jest ważny.

    jesli walutowe to bzwbk

  • 3. Data: 2008-12-02 16:05:02
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Dariusz Rosniak <d...@o...eu> wrote:
> [...]
    > ale nie wypukła, zalezaloby mi jeszcze na Mastercard ale wypukłej.
    > Potrzebna kilka razy w roku, wiec koszt wydania jest ważny.

    Jedyny znany mi MasterCard wypukły pre-paid to:
    http://www.payoneertravel.com/

  • 4. Data: 2008-12-02 19:30:09
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Miernik pisze:

    > Jedyny znany mi MasterCard wypukły pre-paid to:
    > http://www.payoneertravel.com/

    No i jeszcze - http://www.wirecard.com/wirecard

    Można zamówić plastik. Ogólnie - działa, korzystam z tej wirtualnej, ale
    myślę o plastikowej poważnie ;)

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2008-12-04 17:25:37
    Od: "Dariusz Rosniak" <d...@o...eu>

    Dziękuje bardzo za informacje.
    Poczytam cos wybiore
    Szukałem karty przedplaconej Mastercard na stronie BZWBK, ale chyba zle , bo
    nic nie znalazlem

    PZdr

  • 6. Data: 2008-12-04 17:31:03
    Od: "Dariusz Rosniak" <d...@o...eu>