  • 1. Data: 2008-12-02 18:44:31
    Temat: Alior - drukowanie potwierdzeń przelewów przez www
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Wpatruję się w ten interfejs i nie widzę, może ktoś mnie oświeci i powie
    jak wdrukować potwierdzenie przelewu?

    --
    Mariusz Rzepkowski ====================================
    Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,

  • 2. Data: 2008-12-02 19:20:03
    Od: Bartosz Kapuściński <b...@g...com>

    On 2 Gru, 19:44, MariuszR <mariuszr.post@pl> wrote:
> [...]
    > Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,
    > gdy przestaje mieć jakąkolwiek wartość użytkową.

    Dajesz historie rachunku i po prawej stronie masz kolumne "akcje"
    zwykle jest "szczegoly" ale przy wykonanych przelewach jest tez
    "potwierdzenie".

    BK

  • 3. Data: 2008-12-02 19:52:19
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Bartosz Kapuściński pisze:

    > Dajesz historie rachunku i po prawej stronie masz kolumne "akcje"
    > zwykle jest "szczegoly" ale przy wykonanych przelewach jest tez
    > "potwierdzenie".
    >
    > BK

    Hmm, narazie mam tylko przychodzące i to z dziś, może dla przychodzących
    nie ma takiej opcji.
    U mnie to wygląda tak:

    http://www.woland.aplus.pl/pliki/alior1.png
    http://www.woland.aplus.pl/pliki/alior2.png

  • 4. Data: 2008-12-02 20:08:07
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MariuszR napisał(a):

    > Hmm, narazie mam tylko przychodzące i to z dziś, może dla przychodzących
> [...]

    Przy przelewie wychodzącym pod linkiem Szczegóły jest jeszcze drugi -
    Potwierdzenie.
    A z ciekawości, po co ci potwierdzenie przelewu przychodzącego?

    PG

  • 5. Data: 2008-12-02 20:08:13
    Od: Bartosz Kapuściński <b...@g...com>

    On 2 Gru, 20:52, MariuszR <mariuszr.post@pl> wrote:

> [...]
    > Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,
    > gdy przestaje mieć jakąkolwiek wartość użytkową.

    Czyli dla przychodzacych nie ma takiej opcji ;)

    BK

  • 6. Data: 2008-12-02 21:07:36
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Piotr Gralak pisze:
    > Przy przelewie wychodzącym pod linkiem Szczegóły jest jeszcze drugi -
    > Potwierdzenie.
    > A z ciekawości, po co ci potwierdzenie przelewu przychodzącego?

    Czasem po to aby podpiąć pod umowę potwierdzenie że ktoś dokonał wpłaty,
    w skrajnym przypadku mogą się przydać jeśli ktoś się będzie upierał że
    przelał np. 200 zł a faktycznie przyszło 100:-)

  • 7. Data: 2008-12-02 22:19:38
    Od: Bartosz Kapuściński <b...@g...com>

    On 2 Gru, 22:07, MariuszR <mariuszr.post@pl> wrote:

> [...]
    > Ogarnięcie wzrokiem przebiegu wydarzeń następuje wtedy,
    > gdy przestaje mieć jakąkolwiek wartość użytkową.

    Jak sie bedzie upieral to niech pokaze potwierdzenie. Co do zasady
    chyba potwierdzenie przelewu to kwestia nadawcy - nie zas odbiorcy.

    BK