  • 1. Data: 2011-03-06 09:35:48
    Temat: Co się bardziej opłaca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Cześć
    Chciałbym wrzucić na jakąś lokatę na około rok trochę kasy.
    Biorąc pod uwagę zmiany w podatku belki co się będzie bardziej opłacało:
    lokata optymalna oprocentowana 4,94% czy moze polisolokata:
    5,25 z gwiazdką, że podane oprocentwanie odpowiada wartości zwrotu z
    inwestycji nieefektywnej podatkowo (czyli jezeli dobrze rozumiem, dostane
    mniej niż 5,25%?)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 2. Data: 2011-03-06 09:37:31
    Temat: Re: Co się bardziej opłaca
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    wiadomości news:06032011.49211256@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > 5,25 z gwiazdką, że podane oprocentwanie odpowiada wartości zwrotu z
    > inwestycji nieefektywnej podatkowo (czyli jezeli dobrze rozumiem, dostane

    A może to?

    http://www.ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana

  • 3. Data: 2011-03-06 10:57:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@y...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A może to?
    >
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana

    na poczatek - super strona -wszystko na swoim miejscu, przejrzyscie,
    załozenie pierwszej lokaty powoduje załozenie konta na stronie - rewelacja.
    Mały minus - zmiana hasła trzeba zatwierdzic przyciskiem "zmiana" -
    nacisniecie entera powoduje powrot do strony zmiany hasła i tak w kółko.

    Informacja ktorej nie mogę znaleźć - wczesniejsze zakonczenie lokaty
    skutkuje?

    P.S. Sadzicie ze obecnie wobec planowanych zmian warto zakładac lokaty 24M
    badz 36M?
    Zakładam, ze kasa wczesniej ptrzebna nie bedzie - wyznacznkiem jest tylko
    optymalizacja bezpiecznego zysku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 4. Data: 2011-03-06 10:57:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@y...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A może to?
    >
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana

    hmm, ciekawe - niezależne od podatku Belki.
    Dzięki za podpowiedź.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 5. Data: 2011-03-06 13:44:42
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2011-03-06 11:57, Budzik pisze:
    tak w kółko.

    > Informacja ktorej nie mogę znaleźć - wczesniejsze zakonczenie lokaty
    > skutkuje?

    Regulamin
    Paragraf 6 pkt. 7
    Likwidacja Lokaty przed upływem zadeklarowanego okresu lokacyjnego
    skutkuje zwrotem przez Bank na Lokatę bez odsetek wpłaconej przez
    Klienta kwoty.

  • 6. Data: 2011-03-06 15:33:43
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]

    > 5,25 z gwiazdką, że podane oprocentwanie odpowiada wartości zwrotu z

    > inwestycji nieefektywnej podatkowo (czyli jezeli dobrze rozumiem, dostane

    Jeżeli urządza Cię zysk rzędu 60 zeta przy zamrożeniu na rok 50 k PLN to
    gratuluję pomysłu. Akurat dziś wpadł mi w ręce artykuł napisany kilkanaście dni
    temu na ten temat. Tu możesz co nieco na ten temat pprzeczytać.
    <http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/488850,tfi_z
    arabia_zawsze_klient_niestet
    y_nie.html>

  • 7. Data: 2011-03-06 19:25:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > to gratuluję pomysłu. Akurat dziś wpadł mi w ręce artykuł napisany
    > kilkanaście dni temu na ten temat. Tu możesz co nieco na ten temat

    przy 50.000 wychodzi mi około2500 odsetek.
    Mozesz wyjaśnic skad 60zł i co mają do tego tfi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin