  • 21. Data: 2009-02-28 18:02:13
    Temat: Re: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Przesadzasz troche. Hazardzisci moga grac nie tylko na chfpln. Jest tez do
    wyboru eurusd, eurchf.

    D.

  • 22. Data: 2009-02-28 18:03:56
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    sorden pisze:

    > problem opcji nigdy nei istnial. chyba nie masz na mysli problemu
    > hazardzistow ?

    > bo ? eurchf nie jest constans, mimo wszystko.

    tak, ale nie rosnie/spada 50% w ciagu 6miesiecy...

    > Tak tania jak Niemcy lub Finlandia ?

    a ile kosztuje 1l on/95/98 w UE?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 23. Data: 2009-02-28 18:06:17
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Dieter pisze:
    > Przesadzasz troche. Hazardzisci moga grac nie tylko na chfpln. Jest tez do
    > wyboru eurusd, eurchf.
    >

    > D.

    ale eurpln i usdpln sa bardziej atrakcyjne niz te wymienione przez
    Ciebie (czt. latwiej grubasa sterowac kursem)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 24. Data: 2009-02-28 18:07:20
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli juz pytać o źrodła to chciałem rówież dowiedzieć się czy
    > orientujesz się, czy jest gdzieś (może na stronie MF) statystyka która by
    > mówiła w jakim procencie na dany miesiąc wykonywany jest budżet państwa.

    http://www.mf.gov.pl/index.php?const=5&dzial=34&wysw
    =5&sub=sub1

    Anatol

  • 25. Data: 2009-02-28 18:14:18
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SlawcioD wrote:

    > tak, ale nie rosnie/spada 50% w ciagu 6miesiecy...

    Jeszcze ;)

    > a ile kosztuje 1l on/95/98 w UE?

    Nie ma czegos takiego jak cena paliwa w UE.

    --
    in

  • 26. Data: 2009-02-28 18:16:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Podaje srednia, miesieczna zmiennosc liczona za ostatnie 24 miesiace:

    USDPLN 8.64 %
    EURPLN 5.32 %
    CHFPLN 7.09%

    EURUSD 5.26 %
    GBPUSD 5.32 %
    USDCAD 4.86 %

    Jak widac, bez wiekszych roznic z ta zmiennoscia. Jak ktorys z naszych
    prezesow bedzie chcial sie bawic w export/import do USA to tez zacznie sie
    bawic w opcje i znowu utopi.

    D.

  • 27. Data: 2009-02-28 18:18:40
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    sorden pisze:

    > Jeszcze ;)

    myslisz, ze znajdzie sie jakis kozak-maslak ktory zaatakuje chf? :)

    > Nie ma czegos takiego jak cena paliwa w UE.

    chodzilo mi o przyklady z roznych krajow, bo nie wiem...
    lub ile kosztuje ropa w euro...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 28. Data: 2009-02-28 18:19:13
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    SlawcioD pisze:

    > gdybysmy byli w strefie euro to:

    a gdybyśmy byli arabskim emiratem, to mielibyśmy klimatyzowane ulice...

    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. obecnie wchodzenie do ERM2 to nie najlepszy pomysl... dobrym moment
    > mieli na wprowwadzenie euro kartofle... a teraz to se troche poczekamy
    > na nastepny dobry moment...

    A gdybyśmy weszli do ERM2 wtedy , gdy euro było grubo poniżej 4 złotych
    , to by nas i nasze rezerwy zdemolowali niczym Adamek tego opalonego i
    dopiero byłby prawdziwy problem ...

  • 29. Data: 2009-02-28 18:19:47
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Dieter pisze:
> [...]
    >

    > Jak widac, bez wiekszych roznic z ta zmiennoscia. Jak ktorys z naszych
    > prezesow bedzie chcial sie bawic w export/import do USA to tez zacznie sie

    a mdm? jak to wyglada?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 30. Data: 2009-02-28 18:21:05
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > http://www.mf.gov.pl/index.php?const=5&dzial=34&wysw
    =5&sub=sub1

    Ciekawe zestawienie ....

    Dochody (wykonanie na styczeń):
    - środki z Unii Europejskiej i z innych źródeł niepodlegające zwrotowi:
    215,8 mln zł

    Wydatki (wykonanie na styczeń):
    - rozliczenia z budżetem ogólnym UE z tytułu środków własnych
    1159,3 mln zł...

    Endriu