  • 31. Data: 2009-02-28 18:21:41
    Temat: Re: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

    > a gdybyśmy byli arabskim emiratem, to mielibyśmy klimatyzowane ulice...

    w emiratach kryzys... serio serio

    > A gdybyśmy weszli do ERM2 wtedy , gdy euro było grubo poniżej 4 złotych
    > , to by nas i nasze rezerwy zdemolowali niczym Adamek tego opalonego i
    > dopiero byłby prawdziwy problem ...

    mozliwe, tylko pytanie czy by sie brali do demolki...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 32. Data: 2009-02-28 18:23:16
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SlawcioD wrote:

    > myslisz, ze znajdzie sie jakis kozak-maslak ktory zaatakuje chf? :)

    Tu nie ma co myslec. Zdazyc sie moze jeszcze wiele. Waluta slabnie nie tylko
    w wyniku atakow. Euro ma szanse zaliczyc w najblizszym czasie niezla glebe.

    > chodzilo mi o przyklady z roznych krajow, bo nie wiem...
    > lub ile kosztuje ropa w euro...

    http://www.e-petrol.pl/index.php/uslugi/notowania/ce
    nyEuropa.html

    od dobrych 6 miesiecy mamy praktycznei najtansze paliwo w Europie.

    --
    in

  • 33. Data: 2009-02-28 18:27:06
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    sorden pisze:

> [...]
    nyEuropa.html

    > od dobrych 6 miesiecy mamy praktycznei najtansze paliwo w Europie.

    to teraz policz ile by kosztowalo paliwo gdyby euro w Polsce bylo
    wprowaczone powiedzmy po 3,60pln/euro ;).

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 34. Data: 2009-02-28 18:28:54
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    sorden pisze:

    > Tu nie ma co myslec. Zdazyc sie moze jeszcze wiele. Waluta slabnie nie tylko
    > w wyniku atakow. Euro ma szanse zaliczyc w najblizszym czasie niezla glebe.

    dla nas kozystniejsze by bylo gdyby grubasy poszly na obnizenie wartosci
    chf;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 35. Data: 2009-02-28 18:29:00
    Temat: Usenetowe UTF-8 dla opornych [Re: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> pisze:

    > Człowieku, ustaw sobie kodowanie poprawne, albo pisz bez polskich
    > liter.

    Człowieku nie udowadniaj że potrafisz skopać konfiguracje swojego
    czytnika new (Thunderbird) co wymaga wysiłku. Pewnie sobie ustawiłeś
    "olewanie" kodowania zadeklarowanego przez przedpiśce i uznawanie że
    było użyte ISO-8859-2.

    Mój czytnik prawidłowo zadeklarował użyte kodowanie w nagłówkach postu:

    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jednym uchem wchodzi, a drugim wychodzi.
    -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

  • 36. Data: 2009-02-28 18:29:47
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SlawcioD wrote:

    > to teraz policz ile by kosztowalo paliwo gdyby euro w Polsce bylo
    > wprowaczone powiedzmy po 3,60pln/euro ;).

    1.15 Eur. Tyle co w Niemcowni. Czyli drogo ;]

    --
    in

  • 37. Data: 2009-02-28 18:31:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    SlawcioD wrote:

    > dla nas kozystniejsze by bylo gdyby grubasy poszly na obnizenie wartosci
    > chf;)

    Tylko kogo to - oprocz nas - interesuje.

    --
    in

  • 38. Data: 2009-02-28 18:35:08
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

> [...]
    > było użyte ISO-8859-2.
    >
    > Mój czytnik prawidłowo zadeklarował użyte kodowanie w nagłówkach postu:

    SOA#1 u mnie jest ok;) posty Sheena widze ok, wiec nie wiem o co Ci kaman

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 39. Data: 2009-02-28 18:35:42
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    sorden pisze:

    > 1.15 Eur. Tyle co w Niemcowni. Czyli drogo ;]

    a w peelenie?;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 40. Data: 2009-02-28 18:44:05