  • 41. Data: 2009-02-28 18:49:33
    Temat: Re: Usenetowe UTF-8 dla opornych [Re: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    SlawcioD <s...@p...onet.pl> pisze:

    > SOA#1 u mnie jest ok;) posty Sheena widze ok, wiec nie wiem o co Ci kaman
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Ma skopane *cytowanie* postów zakodowanych w UTF-8 na które odpowiada.

    Za znanie się na poczcie elektronicznej (obejmuje kodowanie maili/postów)
    mi płacą :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Człowiek szuka pracy, a nie praca człowieka.

  • 42. Data: 2009-02-28 20:09:42
    Temat: Re: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ciekawe zestawienie ....
    >

    > Dochody (wykonanie na styczeń):
    > - środki z Unii Europejskiej i z innych źródeł niepodlegające zwrotowi:
    > 215,8 mln zł
    >
    > Wydatki (wykonanie na styczeń):
    > - rozliczenia z budżetem ogólnym UE z tytułu środków własnych
    > 1159,3 mln zł...

    W roku 2008 w styczniu było 2117 mln do 2980 mln...
    http://tiny.pl/b7xn

    Endriu

  • 43. Data: 2009-02-28 21:27:49
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > W roku 2008 w styczniu było 2117 mln do 2980 mln...
    > http://tiny.pl/b7xn

    A to już wyjątkowo interesujące....

    http://tiny.pl/b7m3

    Dochody (wykonanie na grudzień 2008):
    - środki z Unii Europejskiej i z innych źródeł niepodlegające zwrotowi:

    15 225,0 z (z 35 282,1 planowanych)

    Wydatki (wykonanie na grudzień 2008):
    - rozliczenia z budżetem ogólnym UE z tytułu środków własnych

    12 213,2 z (z 12 213,2 planowanych)

    Jak to skomentujesz drogi Anatolu ?.

    Endriu

  • 44. Data: 2009-02-28 21:59:38
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > 15 225,0 z (z 35 282,1 planowanych)
    >

    > Wydatki (wykonanie na grudzień 2008):
    > - rozliczenia z budżetem ogólnym UE z tytułu środków własnych

    Że w odróznieniu od składek, nie wszystkie wydatki w ramach wykonania
    budżetu UE przechodzą przez budżet Polski.

    Całkowite dodatnie saldo rozliczeń Polski z UE w 2008 wynosi 3,977 mld EUR :

    http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/program
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/na_strone_g
    rudzien_08.pdf

    a od początku członkostwa 14,045 mld EUR :

    http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/program
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/na_strone_5
    6_mies_czlonkostwa.pdf

    Anatol

  • 45. Data: 2009-02-28 22:14:45
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > a od początku członkostwa 14,045 mld EUR :
    >
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/program
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/na_strone_5
    6_mies_czlonkostwa.pdf

    Czyli wychodzi coś ponad 1-2 miliardy PLN miesięcznie (w zależności od kursu
    Euro).
    Szacunek za skrupulatne wyszukiwanie linków :).

    Endriu

  • 46. Data: 2009-03-01 01:03:54
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > chodzilo mi o przyklady z roznych krajow, bo nie wiem...
    > lub ile kosztuje ropa w euro...

    W UK paliwo jest drozsze niz w PL.

  • 47. Data: 2009-03-01 09:07:40
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Całkowite dodatnie saldo rozliczeń Polski z UE w 2008 wynosi 3,977 mld EUR
    > :

    No to rozumię że za rok 2008 te 4 mld Euro (wykonane) miało być 10 mld Euro
    ?

    bo coś tu jednak ewidentnie brakuje ?.

    Endriu

  • 48. Data: 2009-03-01 10:39:19
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Ma skopane *cytowanie* postów zakodowanych w UTF-8 na które odpowiada.
    >
    > Za znanie się na poczcie elektronicznej (obejmuje kodowanie maili/postów)
    > mi płacą :-)

    ;) ja stosuje zasade ze na usenecie i w komunikatorach pisze bez
    polskich liter ;) i nimaproblema ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 49. Data: 2009-03-01 14:25:56
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Anatol pisze:

> [...]
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/na_strone_g
    rudzien_08.pdf

    > a od początku członkostwa 14,045 mld EUR :

    Żeby zmącić nieco szczęście Anatola należałoby przypomnieć wszakże iż
    Polska , jako składki wpłaca żywą gotówkę, opłaty celne i udział w VAT,
    czyli środki , które mogłyby być wykorzystane bezpośrednio z pożytkiem
    dla rozwoju na to, co akurat jest potrzebne.

    Dostaje natomiast środki kierowane na konkretne, wybrane projekty,
    uznane przez Brukselskiego urzędasa, jako pożądane. Z tego z 1/3 jest
    marnotrawiona na autopromocję Unii (np. różne fundacje i "Uniwersytety
    Europejskie" w Natolinie) i inne zbędne bicie piany. Następna 1/3
    środków marnowana jest na koszty obsługi całego aparatu.
    Nie mówiąc już o wymyślaniu "poprawnych" ładnie brzmiących tytułów
    projektów robionych tylko po to , by nie stracić środków.

  • 50. Data: 2009-03-01 15:12:54
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Żeby zmącić nieco szczęście Anatola należałoby przypomnieć wszakże iż
    > Polska , jako składki wpłaca żywą gotówkę, opłaty celne i udział w VAT,

    Podane saldo rozliczeń uwględnia również te wpłaty.

    > czyli środki , które mogłyby być wykorzystane bezpośrednio z pożytkiem dla
    > rozwoju na to, co akurat jest potrzebne.

    No i widać to było w latach przed 2004.

    > Dostaje natomiast środki kierowane na konkretne, wybrane projekty, uznane
    > przez Brukselskiego urzędasa, jako pożądane. Z tego z 1/3 jest
    > marnotrawiona na autopromocję Unii

    Ta "autopromocja" to np. remonty tysięcy kilometrów dróg krajowych zgodne z
    normamu UE, budowa autostrad i dróg ekspresowych na które przed 2004 nie
    było kasy.

    Przyklad korzyści UE na przykładzie 50-tysięcznego miasta Puławy :

    - budowa (od 2004) 8000 m2 nowoczesnych laboratoriów Państwowego Instytutu
    Weterynarii za 50 mln EUR (80% z UE) :
    http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=404740

    - budowa II mostu na Wiśle i ekspresowej obwodnicy Puław (w sumie za 400 mln
    PLN - 80% z UE) :
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=23079
    8&page=118

    - rozbudowa ulic, remonty budynków itp. dofinansowane z budżetu UE w tym 23
    mln
    PLN z UE tylko na przebudowę miejscowego domu kultury :
    http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=423575

    - 60 mln PLN środków UE na inwestycje w całym powiecie :
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=1179463
    0&postcount=35

    W sumie ponad 0,5 mld PLN funduszy UE w ciągu 3-4 lat.

    Anatol